Versetul zilei

17 octombrie 2012

Binecuvantari pierdute...

 Azi se pare ca este o zi deosebita....am un timp extraordinar, pot sa scriu cateva ganduri, pot sa citesc, mai ales ca a fost o perioada in care nu am prea avut timp suficient asa cum mi-as fi dorit. Stiti...ieri am citit un mesaj in care se spunea ca suntem datori sa dam zeciuiala lui Dumnezeu si din timpul nostru, asta inseamna, 2h 40min.
Imi amintesc ca in urma cu ceva timp am scris pe blog, aceea istorioara, despre un imparat care a pus un bolovan in drum, vrand sa vada cine se va opri sa il dea la o parte.Nimeni nu a stiut ca sub aceea piatra mare, era o adevarata comoara, un sac plin cu aur. Au trecut zeci de trecatori, nimeni nu a binevoit sa se opreasca si sa depuna efortul acesta, de-al da la o parte. Totusi...un om sarac s-a oprit, l-a dat la o parte si a devenit un om bogat intr-o clipa.
Asa face si Imparatul ceresc cu noi. In spatele fiecarei incercari exista o mare binecuvantare.Fiecare incercare, fiecare bariera, fiecare obstacol pe care il intalnim in viata, are un scop precis.Modul prin care trecem prin toate acestea, arata credinciosia noastra in fata lui Dumnezeu, arata cat suntem dispusi sa sacrificam pentru El. De foarte multe ori ratam mii de binecuvantari, nu pentru ca Dumnezeu nu ni le ofera, ci pentru ca suntem prea comozi, poate prea orgoliosi sau poate prea neintelepti.
Doamne ajuta-ne sa acceptam provocarile si sa trecem biruitori prin ele.

2 comentarii:

  1. Doamne, Tu eşti Dumnezeul meu; pe Tine Te voi înălţa! Laud Numele Tău, căci ai făcut lucruri minunate; planurile Tale făcute mai dinainte s-au împlinit cu credincioşie.

    RăspundețiȘtergere