Versetul zilei

21 octombrie 2012

Rugaciune!

Doamne Tata, Tu Cel care esti vrednic de lauda, Tu Cel care meriti toata inchinarea, caci nimeni nu este ca Tine, nici in cer si nici pe pamant, vin si eu in aceasta dimineata, in zorii zilei sa Iti aduc o multumire pentru tot ceea ce faci si pentru dragostea cu care ma inconjori in fiecare zi.Iti multumesc pentru ca, atunci cand deschid ochii in fiecare dimineata Esti prezent langa mine. 
NU am nici un merit, si totusi Ma iubesti......cat Esti de bun !!!
Astazi vreau sa primesti lauda buzelor mele, iti inchin viata mea cu tot ce am, cu tot ce sunt. Stiu ca totul Ti se datoreaza, si numai Harul  Tau este cel care ma tine.Ajuta-ma sa nu uit niciodata indurarea pe care ai avut-o fata de mine, si Iti multumesc ca aceeasi bunatate si indurare o reversi si  asupra copiilor mei.
TATA, stii dorinta inimii mele, ii doresc si pe ei alaturi de Tine, Ca mama, mijlocesc pentru ei si Te rog sa ii binecuvintezi cu mantuirea sufletului.
 Te rog Doamne sa lucrezi la inimile copiilor mei care stau indiferenti fata de dragostea Ta, motivand ca sunt prea tineri.Stiu ca, nimeni nu este nici prea tanar, nici prea batran pentru  a veni la Tine. Stiu ca, Fiul Tau, ISUS, a murit pentru intreaga omenire, si aici sunt inclusi si ei. De-aceea Te rog sa ii faci sa inteleaga ca "ACUM" este momentul potrivit. Cerceteaza-i, prin Duhul Tau cel Sfant, schimba-le  directia, schimba-le viziunea, schimba-le gandirea, TRANSFORMA-I dupa voia Ta.
Doamne, sunt multi parinti care varsa lacrimi pentru copiii lor, Doamne asculta si ia aminte la rugaciunile noastre, pentru ca noi Te rugam cu o inima sincera si avem credinta ca doar Tu poti sa ii schimbi.Stim ca vei lucra in viata lor, de-aceea Iti multumim inca de-acum pentru raspuns, in numele lui Isus Hristos.
                          Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu