Versetul zilei

30 mai 2012

Durerea si iubirea !

De-atatea ori aud si vad in jurul meu multa durere si chiar eu insumi am avut parte de ea.
Dar de cate ori ne-am intrebat ce este durerea...? 
De ce avem parte aici pe pamant de durere...?
Durerea si iubirea ...ce ciudat ...doua sentimente diferite, si totusi ele merg mana in mana.
Sincer, de fiecare data cand trec prin asa ceva, ma gandesc ca am de dat din nou un test, trebuie sa invat ceva, sa ma corectez de ceva, pentru ca sunt convinsa ca Dumnezeu este Tatal meu si  doreste sa  fiu  asa cum EL ma vrea.

Incerc prin cateva definitii sa descriu durerea si  ceea ce  inseamna ea pentru mine. 
-Durerea este intunericul prin care trec acum si aici, dar care  intr-o zi imi va  reda splendoarea cerului fara nori !
-Durerea  este usa prin care am ajuns intotdeauna  cel mai  repede in prezenta lui Dumnezeu !
-Durerea  am  socotit-o un obstacol  in viata mea, dar acest obstacol m-a  obligat sa devin mai puternica si mai inteleapta!
-Durerea am socotit-o intotdeauna  nuiaua care m-a ajutat sa ma indrept  si  sa caut in fiecare zi sa fiu pe placul Celui care M-a creat!
-Durerea a fost modalitatea  prin care  Dumnezeu m-a ajutat sa imi formez  caracterul!
-Durerea este mijlocul  care ma tine aproape de Dumnezeu !
Si nu in ultimul rand, durerea este modul prin care Dumnezeu imi arata ca inca  ma iubeste !!!
Ciudat lucru sa spui asa ceva...???
Dar ma duc in Proverbe 13 si in vers. 24 citesc:
" Cine cruţă nuiaua, urăşte pe fiul său, dar cine-l iubeşte, îl pedepseşte îndata"
...iata ce ma face sa am siguranta, ca Dumnezeu ma iubeste !

-


Un comentariu:

  1. Mână-n mână merg astea două. Pe pământ..ca pe pământ.
    O zi frumoasă dragă Monna!

    RăspundețiȘtergere