Versetul zilei

5 martie 2012

O noapte binecuvantata !


 Multă pace au cei ce iubesc Legea Ta şi nu li se întâmplă nici o nenorocire.
 Eu nădăjduiesc în mântuirea Ta, Doamne, şi împlinesc poruncile Tale.
Sufletul meu ţine învăţăturile Tale, şi le iubesc mult de tot!
 Păzesc poruncile şi învăţăturile Tale, căci toate căile mele sunt înaintea Ta.
 Să ajungă strigătul meu până la Tine, Doamne! Dă-mi pricepere, după făgăduinţa Ta.
 Să ajungă cererea mea până la Tine! Izbăveşte-mă, după făgăduinţa Ta!
 Buzele mele să vestească lauda Ta, căci Tu mă înveţi orânduirile Tale!
 Să cânte limba mea cuvântul Tău, căci toate poruncile Tale sunt drepte!
 Mâna Ta să-mi fie într-ajutor, căci am ales poruncile Tale.
Suspin după mântuirea Ta, Doamne, şi Legea Ta este desfătarea mea.
 Să-mi trăiască sufletul şi să Te laude, şi judecăţile Tale să mă sprijine!
 Rătăcesc ca o oaie pierdută:
 caută pe robul Tău, căci nu uit poruncile Tale.
             Psalmul 119:165-176

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu