Versetul zilei

23 ianuarie 2012

Ingrijorat ..in zadar !

In firea omului sta intotdeauna si iese la iveala partea mai negativa.
Desi Biblia spune "nu va ingrijorati",iata ca ,fire pamanteasca cum suntem..... "ne ingrijoram".
Spuneam,azi de dimineata ca ma asteapta o saptamana de foc.Sincer m-am ingrijorat de cateva zile pentru aceasta saptamana ....si azi am constatat ca m-am ingrijorat degeaba.
Cu rusine trebuie sa o spun...ca m-am lasat condusa mai degraba de fire decat de ceea ce trebuia sa ma las condusa.
Astazi,inca o data...si ca de fiecare data,Dumnezeu mi-a aratat ca in ciuda defectului meu,
"EL MA IUBESTE"
Dis de dimineata am primit un mesaj care sincer m-a surprins venind de la o domnisoara care nu de mult a plecat din tara,si nu mi-a zis altceva,decat o felicitare in care scria ,
"UN GLAS DIN CER ITI SOPTESTE,TE IUBESC"
A fost o incurajare frumoasa ,mai ales venind asa la prima ora si parca aveam nevoie sa aflu acest lucru,dar nu doar am auzit ca ma iubeste...am si simtit acest lucru...si "ii multumesc ".
O seara linistita !

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca Dumnezeu a luat aminte la nelinistea si problema ta si ti-a dat rezolvare. Ma bucur de asemeni ca recunosti interventia lui Dumnezeu si marturisesti lucrul acesta. Daca tot te-ai asteptat la o saptamana de foc poate ar trebui ca saptamana aceasta sa ai parte de experenta FOCULUI SFANT in rugaciunile pe care le inalti spre Dumnezeu. Domnul sa te ocroteasca si sa-ti dea mult har.

    RăspundețiȘtergere