Versetul zilei

23 iunie 2011

   Mereu am scuze.....

  •  Dacă nu cunosc e pentru că nu m-au învățat. 
  • Dacă nu seamăn e pentru că sigur pământul nu e bun. 
  • Dacă nu adun, e pentru că vremea nu e bună.
  •  Dacă nu merg e pentru că am obosit. 
  • Dacă tac e pentru că n-ar pricepe cine m-ar auzi. 
  • Dacă mă poticnesc e pentru că m-au făcut să mă poticnesc.....

 Niciunde nu e din vina mea și nu pot să fac nimic dacă nu am totul în ordine in mintea mea. Iartă-mă, mi-e rușine de felul în care susțin că Te iubesc... dar vreau să învăț!
 Mulțumesc că-mi deschizi ochii să cunosc oameni ce Te iubesc sub ochii mei, ca să văd şi eu ce înseamnă dragostea. Fii binecuvântat Sfântul lui Israel, pentru că ești vrednic să fii urmat cu inima întreagă, oricât de  greu mi-ar fi, cu atât mai mult să te iubesc Isus!
                         O noapte binecuvantata !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu