Versetul zilei

10 noiembrie 2010

Clipe minunate în "ȚARA SFÂNTĂ"

     In urma cu  mai mult de un an,mi-a dat Dumnezeu harul sa cunosc o fiinta minunata,o femeie cu frica de Domnul, o persoana speciala,care si astazi este una dintre prietenele mele pe al carui umar mi-am putut pleca capul  de fiecare data atunci cand  mi-a fost greu,atunci cand am avut nevoie de un sfat,atunci cand am avut nevoie de o sustinere in rugaciune.
    Un umar care m-a primit intotdeauna  cu caldura si sinceritate!
Numele ei este LIDIA BALOG  si locuieste intr-o zona frumoasa de langa Sibiu.
   Acum cateva saptamani,a avut minunatul har de a vizita LOCUL SFANT. A trait experiente si momente de neuitat,de-aceea am rugat-o  sa ne impartasesca si noua cateva ganduri din aceasta vizita pe care a facut-o.
M.N 
 LIDIA,stiu ca nu de mult ....te-ai intors dintr-o tara pe care ai vizitat-o  si pe care multi ar dori sa o viziteze.Eu personal imi doresc sa fac acest lucru.Spune-mi te rog,ce te-a determinat...in primul rand, si aici ma refer la asa zisul" sacrificiu financiar",daca pot sa ii zic asa .Pe o vreme ,cand toata lumea vorbeste de criza....tu, totusi ai investit niste bani sa ajungi sa vizitezi  LOCUL SFANT ?
L.B
Este o poveste intreaga la felul cum DOMNUL  a lucrat sa pot avea banii necesari , cert este faptul ca i-am primit ca raspuns la rugaciunea mea in acest scop .
M.N
Spune-mi te rog ,prima impresia  a ta cand ai ajuns acolo.Ce ai simtit?
L.B
De cum am aterizat in orasul TEL AVIV , stiam ca ma aflu pe un pamant umblat de DOMNUL , si simteam  efectiv o foame sa asimilez  tot ce voi putea si savuram  efectiv totul in sufletul meu .Simteam efectiv cum ma incarcam  , dar mi-e greu sa descriu in cuvinte ceea ce  am simtit  si  ceeea ce am  trait  acolo.
M.N
Stiu ca este greu in cuvinte sa descrii ceea ce ai simtit acolo ,dar as vrea sa ne impartasesti si noua ,cateva din experientele tale in  LOCUL SFANT
L.B
Cea mai intensa cercetare in prezenta DOMNULUI  a fost in gradina mormantului unde am stat la masa Domnului  impreuna cu cativa frati unde am cantat si ne-am rugat tinandu-ne de maini , lacrimile imi siroiau pe fata si ne-am impartasit intr-o zi de sambata cum nu o mai facusem niciodata in viata mea .Acolo am trait momente de cer !
M.N
Care loc a fost cel mai "sensibil" pentru tine?
L.B.
Au fost vreo 3 locuri unde efectiv ma asezam pe stancile de piatra coplesita de prezenta DOMNULUI si nu-mi puteam stapanii lacrimile de bucurie , de cercetare , un amestec de simtaminte care numai inima mea stie sa spuna cum a fost , cuvintele sunt prea sarace sa exprime acele sentimente .
M.N
Aceasta vizita  a  schimbat in vreun fel, relatia ta cu Domnul?
L.B Aceasta vizita mi-a dat multumirea unei rugaciuni ascultate , unui vis implinit , o imbogatire sufleteasca deosebita si dorinta mai aprinsa de a slujii DUMNEZEULUI care intr-o zi ni-l va trimite inapoi pe Fiul Sau in acelas fel cum la inaltat la cer  de pe muntele pe care am calcat si eu .
M.N.Ce ganduri vrei sa impartasesti  acum la final,celor care ti-au citit o parte din experienta ta avuta in ISRAEL?
L.B  Am fost chiar indemnati de pastorul bisericii din IERUSALIM  sa indemnam pe frati  sa-si doreasca sa viziteze si ei acele locuri  care au posibilitate , iar pe ceilalti , sa-i indemnam si sa aprindem in ei dorinta de a sluji DOMNULUI  cu mai multa ardoare acum in vremurile din urma atat de grele.....
DUMNEZEU  sa va binecuvinteze pe toti in slujire cu atat de mult necesarul sentiment care nu va pierii niciodata si care este insusi numele LUI......DRAGOSTE !!!!!!!!!
SHALOM .
Iti multumesc mult,Lidia si Domnul sa te binecuvinteze pe tine cat si familia ta intreaga,si in mod special iti multumesc pentru toate rugaciunile pe care le-ai inaltat la TATAL si pentru mine,caci stiu ca ai facut-o zi de zi.Domnul sa iti rasplateasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu