Versetul zilei

25 octombrie 2012

Un lung tren ....

Un lung tren ne pare viata
 Ne trezim in el mergand, 
Fara sa ne mai dam seama 
Unde ne-am suit si cand.

Fericirile sunt halte 
 Unde stam cate-un minut;
Pana sa ne mai dam seama, 
Suna... pleaca... a trecut...

Iar durerile sunt statii 
 Lungi, de nu se mai sfarsesc, 
Si, in ciuda noastra parca, 
Tot mai multe se ivesc.

Arzatori de nerabdare 
 Inainte tot privim, 
Vrem s-ajungem tot mai iute, 
 La vreo gara ce-o dorim.

Ne trec zilele... trec anii... 
Clipe sfinte si dureri, 
Asteptand, hraniti de visuri, 
 Noi momente de placeri.

Multi copii voiosi se urca. 
 Cati in tren ne-am intalnit!... -
Iar cate-un batran coboara
 Trist, de forta istovit...

Vine-odata insa vremea 
 Sa ne coboram si noi...
Ce n-am da atunci, o clipa 
 Sa ne-ntoarcem inapoi?

Caci, pe cand privim in urma, 
Plangem timpul ce-a trecut...
Suna gara vesniciei!... 
 Am trait, dar n-am stiut...
                                                       Nicolae Moldoveanu

Un comentariu: