Versetul zilei

23 februarie 2011

Mă rog ...

Mă rog pentru tine când ziua-i trecută,
Mă rog să ai pace, răbdare şi har;
Mă rog ca-n tumultul ce-ţi zbuciumă fiinţa
Să poţi să priveşti mereu spre Calvar.
 
Mă rog pentru tine când noaptea-i târzie
Şi capul ţi-l pleci obosit, când adormi,
Mă rog să-i iubeşti pe cei ce-ţi înşală
Speranţa, credinţa şi fiinţa-ţi răpun.
 
Mă rog pentru tine, natura când doarme,
Când capul în taine se-nvăluie-adânc,
Mă rog să slujeşti şi-n ziua de mâine
Aşa precum Isus, picioare spălând.
 
Mă rog pentru tine când ora-i trecută
Şi clopotele-n noapte se-ngână uşor,
Mă rog ca puterea divină şi sfântă
Să-ţi umple fiinţa şi-n bine s-ai spor.
 
Mă rog pentru tine, eu încă mai stărui,
Mă rog să ai pace, răbdare şi har;
Mă rog ca-n tumultul ce-ţi zbuciumă fiinţa
Să poţi să priveşti şi să urci pe Calvar.
 
Te roagă cu mine să fim o lumină,
Să fim o chemare, să fim un îndemn;
Te roagă cu mine ca-n orice clipită
S-avem în noi Viaţa, şi-altora s-o dăm

2 comentarii:

  1. Se spune ca de Dumnezeu ne desparte doar o rugaciune.M-am rugat si eu citind randurile tale.Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult si eu ,Larisa.FII BINECUVANTATA !

    RăspundețiȘtergere