Versetul zilei

4 mai 2017

O zi binecuvantata!

Calendaristic e primavara...dar se pare ca se lasa mult asteptata. 
Afara ploua, dar in suflet trebuie sa avem caldura. 
Iti doresc sa-ti fie ziua un zambet si o iubire, iar fiecare treapta urcata in viata sa-ti fie inca un pas spre mantuire.
.........
Cum să stau în nepăsare?
Cum Isuse ? Căci nu pot!
Tu mi-ai dat în dar iertare,
Ai plătit prețul cel mare,
Slavă Ție pentru tot.

Cum să nu vestesc, o, Doamne,
Despre marea-Ți bunătate!
Spun la toți acum să știe,
Ești Izvor de apă vie,
Slavă Ție pentru toate.
 
O zi binecuvantata!

Un comentariu:

  1. Ţi-am încredinţat ale mele surâsuri, ale mele secrete, ale mele dureri.
    Tu ştii tot şi mă iubeşti aşa.
    Închid ochii, inspir şi expir adânc şi Te găsesc iarăşi în tăcerea de după rugăciune.
    Nu îmi ceri rugăciuni, viaţa mi-a fost o rugăciune. Inima îmi este jertfelnic.
    Mă aduc Ţie ca o pâine calda. Fără explicaţii, doar dăruire.
    Nu uit nimic-nimic. Lira. Vioara. Pianul. Inima. Insula. Absolutul. Grădina. Pacea. Iubirea. Taina.
    Îmi amintesc poemul tău ce mi l-ai scris cu o pană de libertate în amurgul căutărilor mele. Suntem cu toţii vase prin care Dumnezeu lucrează…
    Eu știu și simt că ești aici, acum! Doamne, când săruţi cerul, el plânge pentru mine.
    Când săruţi marea, ea îmi cântă balade.
    Când săruţi vântul, timpul se opreşteq şi plângem amândoi!…

    RăspundețiȘtergere