Versetul zilei

20 ianuarie 2017

God bless America!

E timpul schimbarii! 
Cum??? Dumnezeu stie, in bine sau rau!
Cert este ca nimic nu va mai fi la fel!
Astazi a fost investit cel de-al 45-lea presedinte al Statelor Unite.
Un moment mult asteptat cu o ceremonie frumoasa si parca mult mai speciala decat celelalte.
America traieste cu mari sperante, altii sunt dezamagiti, altii nu asteapta nimic.
In cartea Daniel 2:21 scrie urmatoarele:
El schimbă vremurile şi împrejurările; El răstoarnă şi pune pe împăraţi; El dă înţelepciune înţelepţilor şi pricepere celor pricepuţi!
Ma rog ca Dumnezeu sa-l binecuvinteze pe DONALD TRUMP cu multa intelepciune, sa binecuvinteze poporul american, crestinii din aceasta tara si in mod special...romanii care traiesc in aceasta tara.
Personal am rude, prieteni, cunoscuti, consateni, si in final fiecare avem compatrioti de-ai nostri care traiesc acolo. Dumnezeu sa-i binecuvinteze si fie ca America sa redevina ceea ce a fost odata, daca este cu putinta.
 God bless America!


Un comentariu:

  1. Am mare incredere in Dumnezeu!
    "Şi când eu, Daniel, am văzut vedenia şi m-am străduit să o înţeleg, iată că atunci a stat cineva înaintea mea cu chip de om."
    (Daniel 8:15)
    Domnul cand vorbeste cu noi...vorbeste prin oameni. Trebuie doar sa acceptam a vedea si a intelege.
    Doamne ajuta si binecuvanteaza!

    RăspundețiȘtergere