Versetul zilei

21 ianuarie 2017

Cum te poate binecuvanta Dumnezeu?

Zilele trecute citeam acest capitol din Geneza si ma gandeam sa scriu ceva pe blog din experienta lui Iacov. N-am s-o fac, pentru ca astazi fiind de servici la ” bucatarie” am vrut sa ascult un mesaj, ceva care sa-mi hraneasca sufletul, iar acest mesaj este exact la subiect. Mesajul pe care l-am ascultat intr-adevar mi-a inviorat sufletul.
Faceti-va timp sa-l ascultati, credeti-ma ca nu veti regreta.
Il cunosc pe Mihaita de ani de zile, un om simplu si foarte credincios prin care Dumnezeu vorbeste tuturor celor care au inima deschisa  si dispusi sa asculte.
Deschide-ti inima !

Un comentariu:

  1. Foarte interesant mesaj ...de binecuvantare!
    Intradevar cand Dumnezeu vrea sa-ti vorbeasca sau sa te invete , iti trimite ceva in calea ta.
    Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere