Versetul zilei

28 iulie 2016

Jertfa multumirii!

Biblia este frumoasa si fiecare carte are frumusetea ei, insa nu stiu de ce cartea Psalmilor imi place sa o citesc in mod special dimineata. Si azi de dimineata am citit un Psalm care vorbeste atat de mult de frumusetea lui Dumnezeu, a creatiei Sale si a intelepciunii cu care a creat fiecare lucru din Univers si in mod special ne-a creat pe noi oamenii, m-a creat pe mine, dar te-a creat si pe tine. Este vorba de Psalmul 104.
Dumnezeu este imbracat in maretie si stralucire. El a intocmit cerul si pamantul, a asezat hotar apelor pana unde sa vina, la glasul Sau tunetul se opreste, din vanturi isi face soli, iar din flacari isi face slujitori.
El face sa tasneasca izvoare din locuri pustii si la porunca lui tasnesc izvoarele  reci, agale printre munti.
V-ati oprit vreodata sa admirati frumusetea unui izvor?
Zilele trecute am iesit impreuna cu familia sa ne bucuram de frumusetea naturii si de tot ceea ce a creat Dumnezeu. Intr-adevar este o minune sa vezi cum suvitele de apa sapa în  stancile mari si colturoase, apoi si isi fac loc printre fisurile create curgand spre poalele muntelui. Dumnezeu, doar El stie totul!
Am vazut ca El face sa creasca iarba pentru vite si asta pentru ca le cunoaste nevoile lor. Oare nu suntem cu mult mai de pret decat animalele? Sa nu cunoasca El ce avem noi de trebuinta?
 El stie nevoile noastre si le stie mai bine decat noi. Noi credem ca stim ce nevoi avem, insa de atatea ori ceea ce noi am crezut ca este bine pentru noi, s-a dovedit a fi o mare greseala.
Cititi Psalmul  104 si veti vedea cata frumusete si intelepciune in tot ceea ce a creat. Pana si vietuitoarele stiu sa astepte pe Creatorul lor pentru a le da hrana la vreme (v. 27-28)
Toate aceste vieţuitoare Te aşteaptă, ca să le dai hrana la vreme. Le-o dai Tu, ele o primesc; Îţi deschizi Tu mâna, ele se satură de bunătăţile Tale.
Oare nu suntem noi mai presus decat aceste vietati?
Nu merita Domnul multumirea si binecuvantarea noastra in fiecare zi?
Oh, Doamne cat esti de maret! Cat de marete si frumoase sunt lucrarile pe care le-ai facut.Sufletul meu iti multumeste si te lauda pentru toate bunatatile pe care mi le daruiesti.
Zi si noapte fa-ma sa cuget la Cuvantul Tau. Auta-ma sa-mi gasesc placerea in Tine, fa-ma sa aud dis de dimineata vocea Ta. Inalt paharul izabavirilor ca drept recunostinta si multumire. Tu esti Domnul meu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu