Versetul zilei

13 iunie 2016

Gata de plecare!

  • Imaginati-va  ca dupa o perioada lunga de timp,  un drag si vechi prieten se intoarce in tara si puneti la cale o intalnire. Iata ca vine ziua mult asteptata si sunteti anuntat ca vine sa va ia cu masina de acasa.
  • Cum il asteptati...? Plecati de-acasa sau il asteptati in pijamale?  Sau....poate prins cu alte treburi de-ale casei ?
  • Avand in vedere ca este o intalnire importanta si chiar stabilita, eu cred ca facem tot posibilul sa fim gata, ca atunci cand vine sa putem pleca impreuna.

  • Hristos s-a inaltat la cer, insa nu inainte de a ne face o promisiune...ca VA REVENI. 
  • Nu va reveni sa vada ce facem, nu va reveni doar sa ne salute, ci va reveni sa ne ia cu EL, asa scrie in Cartea Sfanta, iar eu cred ce scrie. Deci avand aceasta promisiune, cum ar trebui noi sa Il asteptam?
  •  Aici ma refer la noi cei care credem Scriptura, cei care credem in Dumnezeu, cei care credem ca ISUS HRISTOS este Fiul Sau, Cel care a fost mort si a inviat, noi cei care credem ca intr-o zi se VA INTOARCE si isi va lua biserica la cer. 
  • Noi....? Cum trebuie sa il asteptam?
  • Mijlocul să vă fie încins şi făcliile, aprinse.
  •  Şi să fiţi ca nişte oameni care aşteaptă pe stăpânul lor să se întoarcă de la nuntă, ca să-i deschidă îndată, când va veni şi va bate la uşă. Luca 12:35-36
Citind adineuri aceste cuvinte, marturisesc ca m-au cam trecut fiorii. 
”Mijlocul incins si faclia aprinsa”
  • Sunt eu oare in asteptare...?  Daca nu m-ar fi anuntat ca revine, poate ca as avea vreo scuza, insa e scris negru pe alb: 
  • ”În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Şi după ce Mă voi duce şi vă voi pregăti un loc, Mă voi întoarce şi vă voi lua cu Mine, ca , acolo unde sunt Eu, să fiţi şi voi” Ioan 14:2-3
Ne indeletnicim cu tot felul de lucruri, ne pierdem timpul cu lucruri fara de valoare sau mai bine zis cu nimicuri, ne facem timp pentru ”de toate”, doar pentru ce trebuie...NU, si toate acestea ne fac sa pierdem din vedere intalnirea suprema.
In vechime Isrelitii erau in asteptarea promisiunii fagaduite ca vor iesi din robie. Stateau cu toiagul in mana si mijlocul incins pregatiti de plecare. Crestinilor li s-a fagaduit ca la sunetul trambitei lui Dumnezeu si la strigatul unui arhanghel Domnul Isus va veni pe norii cerului sa ii ia.
Cat este de reala aceasta promisiune pentru tine?
Israelitii au asteptat clipa eliberarii cu sufletul la gura, noi...dorim sau nu sa revina Domnul?
Toata agoniseala obtinuta prin truda si osteneala, ne leaga de pamant sau avem inima dezlegata?
  • Mijlocul să vă fie încins şi făcliile, aprinse si să fiţi ca nişte oameni care aşteaptă pe stăpânul lor...
  • Doamne ajuta-ne pe fiecare sa fim gata de plecare!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu