Versetul zilei

11 decembrie 2015

Doamne, vreau sa fiu o "Maria"!

Îngerul i-a zis: „Nu te teme, Marie; căci ai căpătat îndurare înaintea lui Dumnezeu.
Şi iată că vei rămâne însărcinată şi vei naşte un fiu, căruia îi vei pune numele Isus. 

Luca 1:30-31 
 
Maria a zis: „Iată, roaba Domnului; facă-mi-se după cuvintele tale!” Şi îngerul a plecat de la ea. 
Luca 1: 38
 
Mai exista vreo Marie azi?
Vorbim de o fata fecioara, care primeste o veste tulburatoare: "vei naste un fiu"
Ma gandesc ca si Maria, ca fetele noastre din ziua de azi, si-a faurit tot felul de planuri, de vise, mai ales ca era logodita si astepta sa faca nunta cu Iosif. Cand deodata vine un inger si-i aduce o veste, dar nu orice veste ci o veste care ii spulbera toate visele, ii da toate planurile peste cap..."adio nunta", ba din contra o veste care o sa-i aduca rusine printre oameni. Sa nasti un copil, fiind fecioara, si ma gandesc ca cei din jur stiau ca Maria este  fecioara si nu orice fel de fecioara, ci una foarte credincioasa. Va dati seama ce rusine era pentru ea...?
Dar vine ingerul si ii da vestea! 
De remarcat, este ca nu o anunta de ceva ce se va petrece peste 6 luni sau 1 an, asta ca sa aibe timp sa se pregateasca...ci vorbim de timpul prezent, "vei ramane insarcinata". Cand...? ACUM!
Maria putea spune NU! Nu eu, nu acum...nu e momentul, eu mi-am facut un plan, trebuie sa am nunta cu Iosif...asa ceva nu pot accepta, cauta pe altcineva...
Asta a spus Maria? Nicidecum, ci raspunsul ei a fost, "facă-mi-se după cuvintele tale"
Citind vers. 21 din Matei 1,
"Ea va naşte un Fiu şi-i vei pune numele Isus, pentru că El va mântui pe poporul Lui de păcatele sale , asta ma face sa realizez ca mantuirea noastra, a mea si a ta, e depins intr-o oarecare masura de ascultarea Mariei. Putea sa spuna NU...si Cel care ar fi putut sa ne mantuie de pacate n-ar fi venit.
Ne-am gandit noi vreodata ca mantuirea altora, a copiilor nostri, a vecinilor nostri sau a altor persoane dragi noua intarzie sa vina din cauza neascultarii noastre de Dumnezeu?
De cate ori oare nu am amanat Voia lui Dumnezeu cu privire la noi? 
De cate ori nu ne-am supus Voii Sale?
Nu acum, nu aici...Doamne mai asteapta, mai am ceva de rezolvat si-apoi o sa fac ce imi ceri Tu...dar nu acum.
Mai exista azi vreo Marie...?
N-ai vrea sa fi tu?

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu