Versetul zilei

22 noiembrie 2015

O minune a lui Dumnezeu-Dana Roba!

Zilele trecute am avut o postare care avea marturia Danei Roba. Pentru cine nu o cunoaste, Dana este o timisoreanca care a facut mult spectacol in showbiz-ul romanesc cu aparitiile incendiare pe care le avea la tv.
 Personal nu i-am urmarit emisiunile unde a facut parte, deoarece nu privesc la televizor, dar cred ca si daca aveam in casa cablu tv...tot nu ma uitam la emisiuni de acest gen, insa gasindu-i marturia pe internet, am hotarat sa o pun pe blog. Intr-adevar inainte de a-i pune marturia, am stat mult si am cugetat, pentru ca alaturi de marturia ei in aceea emisune erau paralel pe ecran si pozele ei vulgare inainte de a-L cunoaste pe Hristos, insa cred ca tocmai acest motiv m-a determinat sa pun  acel video, pentru a vedea puterea lui Dumnezeu cat este de mare si ce minuni poate face.

Citeam una din declaratiile Danei:
”Sunt îndrăgostită de Isus Hristos și as vrea sa va spun si vouă minunile care le-a făcut pentru mine ! M-a ajutat sa renunț la păcat, m-a eliberat și mi-a dat pacea lăuntrică pe care o caută orice om în lumea aceasta, și totuși nu o poate găsi, doar dacă vine la Dumnezeu cu o inima curata ! Mi-a iertat toate păcatele și nu-si va mai aminti niciodată de ele! 
Când am fost întristata, El mi-a adus zâmbetul pe fata, și m-a luat în brațe spunandu-mi ca El nu mă va părăsi niciodată si va fi cu mine pana la sfârșitul zilelor mele! 
Abia aștept sa sfârșesc alergarea pe pământul acesta pentru a trai veșnic cu acel ce m-a iubit încă din pântecele mamei mele! 
Toată viața mea voi spune tuturor oamenilor de cel ce a murit pe cruce pentru păcatele mele și nu-mi va fi rușine, pt ca nici Lui nu i-a fost rușine cu mine o păcătoasă  sa mă ierte și sa mă facă copil de Dumnezeu!”

Frumoase cuvinte!!!
Cati mai suntem oare indragostiti de Dumnezeu? 

Astazi am avut ocazia sa stau chiar de vorba cu Dana sa o imbratisez, sa o sarut pe obraz si sa-i spun cat ma bucur  pentru alegerea ei, dar totodata sa ii spun ca o port in rugaciunile mele.
Inca de dimineata, de la primul ceas de rugaciune a fost prezenta in adunare si ne-am bucurat alaturi unii de altii. Imi aminteam cand mai venea dumineca seara la noi in adunare...Era o tanara non-conformista imbracata mai sumar, chiar de era biserica, o freza jumatate baiat, jumatate fata...adica aproape rasa pe o parte si par mai lung pe cealalta, dar cu toate acestea...canta la fiecare cantare.
 Nestiind atunci cine este...ma gandeam ca trebuie sa aibe in inima ei ceva samanta semanata din Hristos de stie asa bine cantarile...
Astazi ma uitam la chipul ei....stralucea, pana si chipul i l-a transformat Hristos.
 M-am dus la ea sa vorbesc, am asteptat deoarece inaintea mea mai venisera  fete tinere, surori din biserica care au venit sa-i stranga mana. La un moment dat a venit o femeie care nu era crestina, a strans-o in brate si cu lacrimi in ochi i-a spus,
 ”astazi am venit la biserica pentru ca ti-am vazut marturia la tv...”
WOW...ce frumos... cum lucreaza Dumnezeu!
Cred cu tarie ca Dumnezeu va scoate din locul cel mai de jos tot mai mult oameni care Il vor marturisi pe El, ii va folosi cu putere pentru ca Dumnezeu alege lucrurile slabe ale acestei lumi ca sa le faca de rusine pe cele tari.
Ma rog si va rog sa o faceti si d-tra, pentru cei care vin pe calea credintei, pentru acei fii risipitori pe care Dumnezeu ii aduce acasa. Undeva in marturia ei...m-am regasit si eu. Si eu am fost un  fiu pierdut care s-a tavalit in pacat 23 de ani, mult...?...putin...?  dar Domnul a ingaduit toate aceste lucruri tocmai pentru a stii sa-L iubesc si sa-L apreciez asa cum merita Hristos.
 Dau slava Domnului zi si noapte ca m-a ridicat din noroi, mi-a pus picioarele pe stanca si langa EL sunt biruitoare.
Gloria toata este a LUI!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu