Versetul zilei

27 octombrie 2015

„Nici un evreu nu va fi lasat in viata...”

Gruparea terorista „Statul islamic” a postat pentru prima data in mediul on-line un videoclip in limba ebraica, adresat publicului israelian. In film, un militant mascat imbracat in uniforma militara si vorbind in ebraica cu un accent arab, a adresat urmatoarea avertizare: „Nici un evreu nu va fi lasat (in viata) dupa ce luptatorii nostri vor cuceri Iordania si vor ajunge la granita Israelului. In curand vom stapani Ierusalimul si intregul Israel, relateaza Times of Israel.
Adevaratul razboi inca nu a inceput si tot ceea ce s-a intamplat pana acum a fost o joacă de copil. Nimic nu se compara cu ceea ce va urma si inca destul de repede, Inshallah (cu voia lui Dumnezeu).
Va promit ca foarte curand nici un evreu...continuarea AICI

Interesanta este incheierea acestui mesaj: ”vom veni peste tine de pretutindeni...”

In Ezechiel 38 sta scris:

Aşa vorbeşte Domnul, Dumnezeu: 
 «Iată, am necaz pe tine, Gog, domnul Roşului, Meşecului şi Tubalului!
Te voi târî şi-ţi voi pune un cârlig în fălci; te voi scoate, pe tine şi toată oastea ta, cai şi călăreţi, toţi îmbrăcaţi în chip strălucit, ceată mare de popor, care poartă scut şi pavăză şi care toţi mânuiesc sabia;
împreună cu ei voi scoate pe cei din Persia, Etiopia şi Put, toţi cu scut şi coif:
Gomerul cu toate oştile lui, ţara Togarmei, din fundul miazănoaptei, cu toate oştile sale, popoare multe împreună cu tine!
  Pregăteşte-te dar, fii gata, tu şi toată mulţimea adunată în jurul tău! Fii căpetenia lor!   După multe zile, vei fi în fruntea lor; în vremea de apoi, vei merge împotriva ţării, ai cărei locuitori, scăpaţi de sabie, vor fi strânşi dintre mai multe popoare pe munţii lui Israel care multă vreme fuseseră pustii, dar, fiind scoşi din mijlocul popoarelor, vor fi liniştiţi în locuinţele lor. Iar tu te vei sui, vei înainta ca o furtună, vei fi ca un nor negru care va acoperi ţara, tu cu toate oştile tale şi multe popoare cu tine.» 


Iar in capitolul 39:
‘Aşa vorbeşte Domnul, Dumnezeu: «Iată că am necaz pe tine, Gog, domnul Roşului, Meşecului şi Tubalului!
   Te voi târî, te voi aduce, te voi sui din fundul miazănoaptei şi te voi aduce pe munţii lui Israel.
Îţi voi doborî arcul din mâna stângă şi voi face să-ţi cadă săgeţile din mâna dreaptă.
Vei cădea pe munţii lui Israel, tu şi toate oştile tale, şi popoarele care vor fi cu tine; te voi da de mâncare păsărilor de pradă, tuturor celor ce au aripi şi fiarelor câmpului.
  Vei cădea pe faţa câmpului, căci Eu am vorbit, zice Domnul, Dumnezeu.
Voi pune foc Magogului şi celor ce locuiesc liniştiţi în ostroave, ca să ştie că Eu sunt Domnul. Îmi voi face cunoscut Numele Meu cel sfânt în mijlocul poporului Meu Israel şi nu-i voi mai lăsa să-Mi pângărească** Numele Meu cel sfânt, ci vor şti neamurile că Eu sunt Domnul, Sfântul lui Israel! Iată că lucrurile acestea vin şi se întâmplă, zice Domnul, Dumnezeu!
 Aceasta este ziua despre care am vorbit.
 
Sa fie oare aceasta ziua despre care ne-a instintat Domnul?
Sa nu uitam...TOATE lucrurile sunt in controlul lui Dumnezeu, slava LUI!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu