Versetul zilei

12 mai 2015

Mesajul din vis-ISUS REVINE!

Barbati galileeni, de ce stati si va uitati spre cer?Acest Isus care S-a inaltat la cer din mijlocul vostru, va veni in acelasi fel cum L-ati vazut mergand la cer!
Fapte 1:11

Trezindu-ma de dimineata sa-mi conduc sotul care pleca in delegatie, am hotarat sa nu mai adorm, ci sa citesc in Biblie. Nu stiu de ce am ales cartea Faptele Apostolilor, pentru ca sunt cu cititul in Vechiul Testament, dar citind acest verset am tresarit deoarece m-a facut sa imi amintesc o imagine din visul pe care l-am avut azi noapte. De fapt nu stiu daca am visat sau nu, dar stiu clar imaginea pe care am vazut-o si care a ramas in mintea mea.

Parca aveam deschis laptopul, iar  jos pe bara, in coltul stang unde avem iconita cu "start", punand mouse-ul  pe ea, mi-a aparut o imagine destul de marisoara in acel colt. In imagine era Domnul Isus imbracat intr-o manta alba stralucitoare avand bratele deschise, iar in jurul Lui erau doar raze stralucitoare. La capatul razelor statea scris ceva in multe limbi. Singurele cuvinte scrise in partea de jos a imaginii pe care le-am retinut si care erau scrise in limba romana,  au fost "ISUS REVINE"

Am stat si m-am gandit daca a urmat ceva dupa aceasta imagine. Absolut nimic, este tot ce am retinut, si poate daca nu citeam acest verset, nici macar nu mi-as fi amintit.

Multe lucruri au promis oamenii si nu s-au tinut de cuvant, multe prognoze si hotarari s-au  facut si s-au luat, dar n-au fost duse la indeplinire. Tocmai din acest motiv oamenii au inceput sa fie mai precauti si  exista acest  procentaj de nesiguranta, care ne face sa fim cu "arma in mana",  sa fim  vegheatori si sa nu ne bazam suta la suta ca tot ce se spune se si implineste.
Bineinteles aceasta este valabil in privinta oamenilor, insa cand e vorba de Scriptura lucrurile stau total diferit. Biblia este Singura Carte credibila care a ramas si peste mii de ani neschimbata, avand aceeasi valoare care nu poate fi tagaduita de nimeni.
Fiecare cuvant s-a implinit si se va implini in totalitate. Eu cred lucrul acesta cu tarie si nimeni, si nimic nu ma va face sa imi schimb parerea si crezul.
De-aceea, cand Domnul Isus s-a inaltat la cer si cei doi barbati imbracati s-au aratat multimii care privea inmarmurita cu  capul ridicat spre cer, la Domnul Isus, cuvintele lor ne fac sa dam crezare la ceea ce au spus.
ISUS CARE S-A INALTAT VA REVENI IN ACELASI FEL ASA CUM UCENICII L-AU VAZUT RIDICANDU-SE LA CER!
Cand...? Nu stim si nu este treaba noastra, dar avem certitudinea  suta la suta ca 
EL VINE.
De-aceea sa ne rugam Domnului sa avem un duh de veghere in permanenta si sa nu obosim pe cale, pentru ca vremea este aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu