Versetul zilei

21 octombrie 2014

Marturiseste-ti pacatul si vei fi iertat!

 Orice pacat este invins daca este adus la lumina.
Marturisirea pacatelor este ogorul in care creste iertarea lui Dumnezeu.
 El da iertare si celui mai mare pacatos, insa fiecare trebuie sa-si recunosca pacatul si sa-l paraseasca.
Pana nu si-a marturisit David pacatul, nu a avut liniste si pace.
 Psalmi 32:5
Atunci Ţi-am mărturisit păcatul meu şi nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” 
Simtea apasarea mainii lui Dumnezeu asupra sa, simtea ca se usuca pe picioare, simtea ca se usuca toata vlaga din el, atunci a luat hotararea sa-si marturiseasca vina si Domnul l-a primit si l-a iertat.
 Dumnezeu este un Dumnezeu milos, asa stim si asa spun multi, chiar si cei care nu-L cunosc cu adevarat, insa mila si indurarea Lui este aratata noua doar atunci cand marturisim si cerem iertare pentru faradelegile noastre. Nu exista om fara de pacat, doar Unul este Sfant, si Acela este Fiul Sau ISUS HRISTOS. Putem fi morali, putem fi buni la suflet, putem face acte de caritate si de milostenie in fiecare zi, insa sfinti si desavarsiti, nu suntem. Fiecare pacatuim inaintea lui Dumnezeu, prin vorba, prin gand, prin fapte, pacatuim cu voia sau fara voia noastra, pacatuim cu buna stiinta sau din nestiinta, insa oricum am fi, avem nevoie de iertarea lui Dumnezeu.
Şi Tu ai iertat vina păcatului meu.
De aceea orice om evlavios să se roage Ţie la vreme potrivită! Şi, chiar de s-ar vărsa ape mari, pe el nu-l vor atinge deloc.
Tu eşti ocrotirea mea, Tu mă scoţi din necaz, Tu mă înconjori cu cântări de izbăvire.
Eu – zice Domnul – te voi învăţa şi-ţi voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi, te voi sfătui şi voi avea privirea îndreptată asupra ta.”

Nu fiţi ca un cal sau ca un catâr fără pricepere, pe care-i struneşti cu un frâu şi o zăbală cu care-i legi, ca să nu se apropie de tine.
 De multe dureri are parte cel rău, dar cel ce se încrede în Domnul este înconjurat cu îndurarea Lui. Neprihăniţilor, bucuraţi-vă în Domnul şi înveseliţi-vă! Scoateţi strigăte de bucurie, toţi cei cu inima fără prihană!
Ps.32




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu