Versetul zilei

3 septembrie 2014

Nevoie de discernamant!

Luna care tocmai s-a incheiat, biserica noastra a stat in post si rugaciune pentru ca Domnul sa ne dea discernamant spiritual in fata atator decizii si alegeri pe care le avem de luat. Discernamant fata de tot ceea ce apare inaintea nostra, cu-atat mai mult intr-o vreme ca acum cand abunda atata informatie si invatatura de tot felul. Doamne da-ne discernamant la fiecare!
Dar nu numai in luarea deciziilor avem nevoie ca Domnul sa ne dea discernamant, ci avem nevoie si in umblarea noastra pe acest pamant.
Poate ca de multe ori  ne punem intrebarea, "cum stiu daca umblu condus de fire sau condus de Duhul?"
Daca fiecare din noi ne-am face o cercetare am vedea ca uneori convingerile noastre ne inseala. 
Sub ce calauzire suntem? Sigur suntem sub calauzirea Duhului?
 In Galateni 5 sunt scrise toate faptele firii:
Si faptele firii pământeşti sunt cunoscute şi sunt acestea: preacurvia, curvia, necurăţia, desfrânarea, închinarea la idoli, vrăjitoria, vrăjbile, certurile, zavistiile, mâniile, neînţelegerile, dezbinările, certurile de partide, pizmele, uciderile, beţiile, îmbuibările şi alte lucruri asemănătoare cu acestea.
Daca le luam pe rand si am fi sinceri cu noi insine am vedea ca avem nevoie de pocainta.
Ne amagim ca nu facem pacate mari, insa in text vedem ca faptele firii nu sunt clasificate ca pacate in functie de gravitatea sau dimensiunea lor. Faptele firii, indiferent care sunt ele sunt socotite PACATE, pentru ca in continuare in Galateni 5 scrie,
"Vă spun mai dinainte, cum am mai spus, că cei ce fac astfel de lucruri nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu"
  Socotim ca nu avem de-a face cu preacurvia, curvia, necurăţia, desfrânarea, închinarea la idoli, vrăjitoria, uciderile, beţiile, dar ce facem cu vrăjbile, certurile, zavistiile, mâniile, neînţelegerile, dezbinările, certurile de partide, pizmele...?
Suntem noi oare sub calauzirea Duhului cand facem asemenea fapte?
Cei calauziti de Duhul sunt plini de: dragoste, bucurie, pace, îndelunga răbdare, bunătate, facere de bine, credincioşie, blândeţe, înfrânare a poftelor. 
Doamne iarta-ma ca de multe ori m-am amagit singura, crezand ca sunt calauzita de Duhul, insa facandu-mi o cercetare constat ca am nevoie de  pocainta.
Doresc ca roada Duhului sa fie in inima mea si sa umblarea mea sa fie calauzita de Duhul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu