Versetul zilei

8 aprilie 2014

Prorocie pentru tara!

Aseara, putin inainte de miezul noptii, am primit un mesaj pe telefon, mesaj despre care abia ulterior am aflat ca este deja cunoscut atat in tara, cat si peste hotare.
In cartea prorocului Amos, sta scris un verset:
"Nu, Domnul Dumnezeu nu face nimic fără să-Şi descopere taina Sa slujitorilor Săi proroci".
Chiar daca sunt multi "crestini", care desi se numesc crestini, neaga lucrarea Duhului Sfant, asta nu-L impiedica pe Dumnezeu sa isi duca la indeplinire planul Sau maret.
Dumnezeu vorbeste cand intr-un  fel cand intr-altul, iar cine crede si vrea sa auda, va lua in seama toate aceste cuvinte.
Dragul meu care citesti aceste cuvinte si nu crezi nimic din toate aceste randuri, vreau sa iti spun ca indiferent daca crezi sau nu, Biblia se va implini, iota cu iota.

Am sa redau mai jos una din prorociile facute de o sora din Arad, o sora caruia Dumnezeu i-a dat darul prorociei. Interesant ca de ceva vreme, aceste lucruri Dumnezeu ni le-a descoperit si in biserica noastra, si nu doar.
De-aceea versetul din Amos, se implineste.
 "Nu, Domnul Dumnezeu nu face nimic fără să-Şi descopere taina Sa slujitorilor Săi proroci",

"Iata poporule, nu inceta sa mijlocesti pt tara , ca se vad nori negrii, se aud tunete si fulgere la granitele tarii care vor sa treaca piatra de hotar si sa intre in aceasta tara .
 De aceea, vi se zice: nu incetati sa mijlociti pt pacea tarii si sa se duca vestea din cetate in cetate, sa se gaseasca mijlocitorii si astfel sa aduc izbavirea, sa trimit solia care poarta steagul alb pe care scrie ''pace'' si copita calului rosu sa nu intre peste granitele tarii. 
De aceea vi se zice cautati-va adapost, dar nu la oameni nu un adapost cu intarituri de pamant sau sub pamant, ci adapostul sub scutul aripilor Mele, adapostul sangelui Meu este locul asigurat pt copiii Mei care vor fi paziti si ocrotiti. De aceea intelegeti si faceti-va partea si Eu imi voi face lucrarea!"
                                                                                                                 Amin

Un comentariu:

  1. http://vesteabuna.wordpress.com/2014/04/05/calul-cu-copita-rosie/

    Cred ca in link-ul de mai sus e o oarece clarificare...
    Atentie mare la Scriptura.
    Fiti binecuvantati

    RăspundețiȘtergere