Versetul zilei

5 februarie 2014

Isus, izvor de apa vie!

Sunt inca la birou (de fapt....am fost), dar pentru ca nu am reusit sa termin ceea ce incepusem sa scriu, am incercat acuma seara sa-mi termin ideea. Asa ca prinzand cateva minute libere la birou, ma apucasem sa scriu cateva ganduri care mi-au venit in  minte dupa  ce am avut cateva discutii cu colegii mei. Nu sunt baieti rai deloc, insa avem doar pareri diferite.
Din discutiile purtate la un moment dat, unul din colegi imi spunea ca sambata s-a simtit atat de rau, incat "am crezut ca ma cheama Domnul", spunea el, dupa care a adaugat..."de fapt unul din ei".
Crezi ca exista doi domni, am intrebat eu?
Categoric! a fost raspunsul sau. Unul bun si unul rau.
Interesanta concluzie....mi-am zis eu in gand.Bine ca au ajuns si ei la acesta concluzie, ca exista doi domni!
Slujim unui domn, stam sub protectia aceluiasi domn, ne incalzim la focul aceluiasi domn si bineinteles, ne adapam din izvorul aceluiasi domn.
Intrebarea se pune, care este Acel Domn pe care il slujim si din fantana caruia ne adapam zilnic?

Traim intr-o vreme in care curg din abundenta izvoare de informatii.In urma cu ceva vreme discutam cu o prietena draga sufletului meu, care nu demult s-a intors la Hristos, si intr-o discutie imi spunea:
"atat de multe informatii sunt, atat de multe mesaje si documentare sunt, incat din dorinta de a acumula mai multe, am intrat pe unele site-uri, bineinteles "crestine", care in loc sa-i intareasca credinta, a constatat ca mai mult a trimis-o intr-o zona "nebuloasa", poate chiar periculoasa as putea spune.
Intr-adevar, apa este una din necesitatile fara de care trupul omului nu rezista.Dorinta omului este sa isi linisteasca setea. Asa cum trupul nu rezista fara apa multa vreme, nici sufletul  nu rezista fara apa. De-aceea este  nevoie sa fim cu bagare de seama din ce izvor bem apa.
Cand s-a intalnit Domnul Isus la fantana cu femeia din Samaria, este clar ca ea a venit cu un scop, "a venit sa bea apa". Numai ca fantana din care femeia lua apa, era un izvor care ii potolea setea trupului si oricat ar fi baut,  setea nu-i era astamparata. Domnul Isus nu s-a aflat la intamplare acolo, ci a venit cu un scop precis, a venit sa ii ofere sa bea din izvorul vietii, izvor care ii potolea setea sufletului.
Dar oricui va bea din apa pe care i-o voi da Eu, în veac nu-i va fi sete; ba încă, apa pe care i-o voi da Eu se va preface în el într-un izvor de apă care va ţâşni în viaţa veşnică.”Ioan 4:14
Atunci cand bei din aceasta apa, indiferent in ce desert te vei afla, nu iti va fi sete niciodata.
"Dacă însetează cineva, să vină la Mine şi să bea. Cine crede în Mine, din inima lui vor curge râuri de apă vie, cum zice Scriptura.”
Sa vina si sa bea....Isus vorbea despre Duhul  care urma sa fie dat tuturor celor care cred in El.
Nu se vorbeste aici de un rau micut sau de o oarecare apa, ci insasi expresia aceasta "rauri de apa" arata  belsug bogat. Cine crede in Mine, din inima lui vor curge rauri....Darul Duhului Sfant le va fi dat tuturor celor care cred in El, si cine va avea parte de acest dar, va avea o viata plina de experiente si de binecuvantari minunate. Toate acestea le poti avea doar traind langa Isus si le poti experimenta doar daca bei din apa vie.  
Simtim de multe ori ca si noi suntem intr-un desert din punct de vedere spiritual. Rugaciunea noastra parca nu mai are aceeasi putere asa cum avea odata. Ne rugam pentru o anumita problema si deseori simtim ca ne rugam in fata unei porti ferecate, unde nu patrunde fir de lumina daraminte sa-L mai vedem pe Dumnezeu ascultandu-ne....
Nu dispera...
Dumnezeu nu este ocupat niciodata, asa cum nu este nici plecat. El este prezent la datorie mereu, si mereu. Este prezent  pentru cei care doresc, si-L cauta. Il cauta  sa-si potoleasca setea, Il cauta sa-si potoleasca foamea. La El gasim toate aceste resurse necesare pentru sufletul nostru.Izvoare sunt multe, insa nu toata apa este de baut. Nu cauta sa-ti adapi sufletul daca nu stii ce fel de apa contine izvorul asupra caruia te-ai aplecat sa bei .
Cauta-L pe Isus si vei vedea ca setea sufletului tau va fi potolita, ba mai mult gustand din El nu vei mai flamanzi niciodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu