Versetul zilei

13 februarie 2014

Ganduri bune, ganduri rele!

In fiecare zi urmaresc ce modificari apar in legea fiscalitatii, si slava Domnului ca zi de zi sunt noi reglementari. Se modifica tot felul de legi, apar tot felul de taxe si de impozite ca bietul om nu stie pe unde sa-si mai scoata camasa.
Drept este ca la ora actuala, a mai ramas doar sa puna taxa pe aerul care-l respiram, ca in rest...s-a cam pus pe tot.Dar ramane un lucru pentru care nu avem taxa, GANDUL NOSTRU
Putem gandi oricat, oricand si oriunde!
Care om nu are ganduri....? Vorbeam de dimineata la telefon cu cineva si intreband-o daca nu cumva am trezit-o sunand asa matinal.....mi-a raspuns ca nu...."m-am trezit de la ora 2 azi noapte, nu am putut dormi de ganduri"
Gandurile sunt cele care pot zdruncina sufletul omului sau il pot ridica din starea in care se gaseste.Totul depinde de noi si ce fel de ganduri lasam sa stapaneasca inima noastra, pentru ca adeseori gandurile ne pot fi cel mai mare vrajmas. Dar ca sa nu ma departez de ideea pe care vroiam de fapt sa o scriu, am sa revin la ceea ce spuneam in randurile de mai sus, singurul lucru pentru care nu avem taxa este GANDUL.
Traim cu aceasta idee si de multe ori chiar aud aceasta afirmatie, 
"suntem liberi sa gandim ce vrem". Asa este, suntem liberi sa gandim si indiferent de ceea ce gandim nu suntem supusi taxelor, impozitelor sau mai mult, nu putem fi condamnati de nici un tribunal pentru ceea ce am gandit.
Insa vreau sa imi spun mie, dar si dumneavoastra ca exista un tribunal in fata caruia vom da socoteala pentru ceea ce gandim - TRIBUNALUL SUPREM, iar Judecatorul va fi - DOMNUL ISUS.

Domnul este în templul Lui cel sfânt, Domnul Îşi are scaunul de domnie în ceruri. Ochii Lui privesc, şi pleoapele Lui cercetează pe fiii oamenilor.
Psalmii 11:4 
 
Dragul meu....ce fel de ganduri ai in mintea ta, 
ganduri bune sau ganduri rele? 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu