Versetul zilei

1 februarie 2014

Biruinta asupra ispitei!

Astazi am parte de o zi de relaxare totala. Nu ca nu as avea treaba...dar pur si simplu nu am "chef", asta ca sa fiu in trend cu expresiile. Inca de acum trei zile mi-am propus sa imi fac toata treaba mai importanta, ca azi  (sambata) sa fiu libera.Nu ma intrebati de ce...ca nu stiu, pur si simplu mi-am ales o zi de odihna totala. Azi nu vreau sa vad ce am in cosul de rufe, astazi nu vreau sa vad ce este si cat mai este in frigider, astazi nu vreau sa vad daca am praf  pe podele, astazi nu vreau sa vad nimic. Astazi vreau sa vad ce are Domnul pentru mine, doar atat!
Cred ca este necesar cate o zi de repaus total de la lucrurile pamantesti pentru fiecare din noi, pentru ca am constat ceva,
"oricat ma straduiesc azi sa las cosul de rufe gol, peste doua zile....apare din nou ceva in el, oricate vase cu mancare imi pun in frigider, luni....oricum frigiderul e gol, oricat ma chinui sa elimin firele de praf, luni pot sa imi scriu numele pe mobila(asta ca ma tortureaza vecinul meu de vreo-luna cu un soi de masinarie, care nu mai se opreste), asa ca....AM ALES SA MA ODIHNESC.

Ascultam un mesaj de dimineata de fr. Luigi Mitoi, si am vrut sa vi-l recomand cu placere sa-l ascultati si dumneavoastra, pentru ca intr-adevar este un mesaj extraordinar, numai ca nu reusesc sa-l postez deoarece pe youtube nu l-am gasit, in schimb am gasit mesajul pe site-ul http://www.predic.ro/.
Mesajul se intituleaza "BIRUINTA ASUPRA ISPITEI", text 1 Corinteni 10:12-13
Pentru a asculta mesajul accesati  linkul urmator-Luigi Mitoi-Biruinta asupra ispitei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu