Versetul zilei

5 noiembrie 2013

A crede sau a te increde?

Şi credinţa este o încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucrurile care nu se văd.
Am cautat sa vad in dex explicatia a doua cuvinte...si am gasit.
 
A CREDE= A fi încredințat sau convins de un fapt, de existența sau de adevărul unui lucru 
A TE INCREDE= A te bizui, a conta, a te sprijini, a da credit cuiva, sentiment de convingere; lipsă de îndoială 

De atatea ori am auzit aceasta expresie: "eu cred in Dumnezeu", "am credinta in Dumnezeu" , dar oare este suficient...?
Iata ca de la credinta la incredere este un salt mare.
Sa crezi in Dumnezeu e una, dar sa iti pui increderea in El este mult mai mult.
Imi vine acum in minte un verset din Iacov 2:19 "Tu crezi că Dumnezeu este unul şi bine faci; dar şi dracii cred… şi se înfioară!"
Nu este suficient sa crezi ca exista Dumnezeu, dar este suficient sa te abandonezi in mana LUI.Este suficient sa te increzi pe deplin, in orice lucru si in orice loc.
Daca crezi si continui sa te si increzi, deja ai facut un pas mare in credinta.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu