Versetul zilei

17 septembrie 2013

Binecuvantarea copiilor in noul an scolar !

Desi as fi vrut sa intru si scriu macar cateva cuvinte aici pe blog...iata ca nu am reusit prea mult. Incepand toti copiii scoala, odata cu ei am inceput si eu clasa a 5-a, alaturi de mezinul meu cel mic  si sa nu va spun cat de greu ne acomodam....
Asa ca, trebuie sa muncim putin si sa reusim sa ne integram in  ciclul doi.
Incepand noul an scolar, duminica am petrecut momente deosebite alaturi de copiii bisericii.
Ca in fiecare an  inainte de inceperea scolii, copiii bisericii primesc binecuvantarea pentru noul an scolar. A fost minunat sa ii vezi venind rand pe rand in fata, incepand de la copiii de cresa, pana la studentii care sunt in ultimul an. 
Biserica alaturi de fratii pastori si prezbiteri au facut rugaciuni, si fiecare copil a avut parte in mod deosebit de acest lucru. Au inceput cu copiii de cresa, iar mai apoi au terminat cu copiii de la facultate.
Sute de copii au primit binecuvantarea. 
Alaturi de copii si studenti, profesorii au fost si ei prezenti, atat cei care predau la grupele de copii cat si cei care predau in scolile din oras.
Nu pot decat sa ma rog si eu ca Dumnezeu sa le dea intelepciune in noul an scolar atat lor cat si profesorilor lor, si acolo unde sunt...
SA FIE LUMINA PENTRU CEI DIN JURUL LOR.

Dumnezeu sa binecuvinteze copiii  de pretutindeni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu