Versetul zilei

31 august 2013

FA-ti timp pentru HRISTOS !

Prin oceanul Pacific trecea un vapor. Unul dintre pasageri ii arata capitanului ca pe o insulita e un om zdrenturos, care sare si da din maini. Il intreaba pe capitan:
-Cine e tipul?
-Nu stiu, dar de cate ori trecem pe aici se bucura nespus...

De cate ori nu am fost si noi ca acest capitan, in loc sa oprim sa vedem ce vrea, 
ne-am vazut de drum mai departe....?
De cate ori oare, nu am trecut si noi pe langa persoane care ne chemau in ajutor, dar poate am crezut sau le-am luat drept persoane putin senile si nu stiam ce vor?
De cate ori oare, nu am trecut  si noi pe langa persoane care si-au intins bratul spre noi cerand mila si compasiune, dar am facut un pas alaturi  si ne-am vazut mai departe de drum?

Acum cat inca se mai poate lucreaza frate cu folos
Caci nu-i mai pretios din toate decat ce faci pentru Hristos.
Cat inca ai suflare-n tine mai poti ofrande sa-I aduci
Dar s-ar putea ziua de maine, amicul meu sa n-o apuci
   
   Fa-ti timp pentru El,
   Fa-ti timp pentru cer,
     Din toate, aceasta-i mai presus
     Fa-ti timp sa iubesti,
     Fa-ti timp sa te jerfesti,
       Fa-ti timp astazi pentru Isus

Fa-ti timp pentru acei ce-n lume alearga din rau in mai rau
Nu obosi ci spune, spune de dragostea Lui Dumnezeu.
Fa-ti timp sa mergi fara cartire la patul celor suferinzi
Caci ei asteapta cu iubire macar o mana sa-ti intinzi

Fa-ti timp pentru copiii care ramas-au fara de parinti
Sa-i dai o simpla sarutare si-o clipa doar sa ii alinti.
Cat inca ai suflare-n tine lucreaza frate cu folos
Caci ce faci pentru El ramane fa-ti astazi timp pentru Hristos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu