Versetul zilei

9 octombrie 2012

Tata, Te ador !

Daca exist...exist ,nu pentru ca asa am vrut eu, ci pentru ca CINEVA a hotarat acest lucru. 
Daca m-a facut o fiinta plina de viata, daca am chipul dupa asemanarea Sa, este pentru ca El a ales.
Daca astazi sunt in viata, nu este pentru ca eu imi doresc acest lucru, ci traiesc pentru ca HARUL SAU e mare. 
Sunt plantata pe ogorul lui Dumnezeu, si doreste sa ii aduc roada. Imi doresc ca fiecare zi sa o traiesc pentru El, sa muncesc pentru El si stiu ca rasplata va fi mare IN CER.
Ii sunt recunoscatoare pentru toate binecuvantarile pe care le revarsa in fiecare zi asupra mea, chiar daca nu le merit, Ii sunt recunoscatoare pentru modul minunat in care lucreaza zi de zi, Ii sunt recunoscatoare pentru ca in fiecare zi imi poarta de grija atat mie cat si celor dragi sufletului meu.Ii sunt recunoscatoare pentru ca zi de zi imi asculta rugaciunile si imi da si raspuns la vremea potrivita.
Ce mi-as putea dori mai mult....???
TATA...TE IUBESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu