Versetul zilei

6 august 2012

Tu ce cauti?

Citeam  o istorioara astazi,  despre un tanar care  mergand pe strada a gasit o moneda de 5 dolari. Asa tare s-a bucurat,  incat din  acel moment...viata lui a fost o permanenta cautare. De cate ori iesea pe strada el tinea capul in jos uitandu-se... ce ar mai putea gasi. 
 Nu gasea bani de fiecare data, dar gasea cate ceva, fie insigne,brose, monezi...etc. In urmatorii 30 de ani el a gasit 70 de dolari, din care majoritatea erau in monezi de 10, 5 si 1 cent.
Pe langa bani a mai strans 39.119 de mici obiecte care erau aproape fara valoare. 
Nu a realizat ca aceste cautari ale lui, l-au facut sa isi piarda prietenii, sa  piarda rasaritul  superb al soarelui, sa piarda frumusetea apusului, sa piarda toata splendoarea  naturii create de Dumnezeu..si asta doar datorita ca el era vesnic preocupat sa caute in praful si gunoaiele acestei lumi.

Tu, unde ai atintita privirea? Ce cauti ? Care este preocuparea ta ?
Iata cateva intrebari la care ar fi bine sa meditezi !!!

Eu am incetat sa mai caut in gunoaiele prafuite  ale acestei vieti. Mi-am ridicat privirea in sus si L-am gasit pe Cel care si-a dat viata la Golgota pe o cruce pentru mine...pentru pacatele mele.De-atunci preocuparea mea este sa spun tuturor cat este de maret, cat este de puternic si ce  transformari a facut in viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu