Versetul zilei

31 iulie 2012

Rugaciunea facuta in zori de zi !

 A doua zi dimineaţa, pe când era încă întuneric de tot, Isus S-a sculat, a ieşit şi S-a dus într-un loc pustiu. Şi Se ruga acolo.
Marcu 1:35
Asa frumoase sunt momentele acestea "dis de dimineata"...!
Stim cu totii ca in perioada cat a trait pe pamant, Domnul Isus a avut o activitate bogata.Mergea din tinut in tinut invata si propavaduia oamenilor pocainta, iar tot pelerinajul sau a facut minuni, vindecand si eliberand. 
Avea nevoie de putere sa faca acest lucru, si stim ca si avea  aceasta putere.In Marcu 1:22:"...ii invata ca unul carea avea putere". Ma intreb daca Domnul Isus ar fi neglijat  acest lucru...oare ar fi avut putere? Este clar ca in timpul zilei era foarte ocupat, dar cu toate astea nu a neglijat niciodata aceasta stare de partasie cu TATAL Sau. 
"...a ales un loc pustiu"...si asta ne arata dorinta Sa, de a nu fi intrerupt acest moment. Avea nevoie de liniste, pentru ca dorea mangaiere, dorea incurajare si mai mult ca orice ...dorea calauzire.Acest lucru nu era odata, de doua ori pe saptamana...ci era zilnic !
Acest mod de viata l-au avut si marii oameni ai Vechiului Testament.AVRAAM, omul care a stat inaintea Domnului (Geneza 18:22), ISAIA, un proroc care inainte de primirea unei mari trimiteri...a stat in templu si a ascultat vocea lui Dumnezeu (cap.6),
DAVID, si gasim in psalmii lui, ca "s-a dus si a stat inaintea Domnului", DANIEL, deschidea in fiecare dimineata fereastra si statea de vorba cu Dumnezeu, ucenicul PETRU, "s-a suit pe acoperisul casei"...si sunt convinsa ca mai sunt multe exemple care ar putea sa ne fie de folos.
Nimeni  nu spune ca nu este buna rugaciunea inainte de plecarea de acasa...dar experimentand rugaciunea din zorii zilei....este altceva.Primul lucru, cand pasesc primii pasi atunci cand ma dau jos din pat,sunt datoare sa ii multumesc ca numai datorita Harului Sau ii pasesc si asta incerc sa implementez si copilului sa faca.
Imi amintesc ca intr-o dimineata ne-am trezit tarziu, si fiind contra cronometru, am neglijat ce era mai important..RUGACIUNEA, si am plecat sa il duc spre scoala dar spre rusinea mea, la un moment dat copilul a tresarit si mi-a spus......"mami am uitat ceva"...si fiind atenta la trafic nici macar nu m-am intors sa vad ce vroia sa imi spuna.....doar i-am replicat taioasa...."indiferent ce ai uitat....inapoi acasa nu merg, e foarte tarziu", dar copilul mi-a spus incet......"nu mami...am uitat sa ne rugam"...!!!! A fost o experienta unica....m-am simtit rusinata pentru ca, el copil si-a amintit acest lucru, iar eu NU.... Am tras pe dreapta si acolo in sosea, in masina....ne-am rugat amandoi .

Suntem foarte aglomerati....dar, daca inainte de toate incercam prima data sa venim  sa il salutam, sa-i spunem cat de mult il iubim, sa-i multumim si sa il rugam sa fie si ziua care a inceput alaturi de noi, ziua aceea este altfel, este o zi binecuvantata din toate punctele de vedere si viata noastra la fel. 
Rugaciunea facuta in zori de zi, ne da puteri noi !
Nu uita....asa cum iubita ta sau iubitul tau astepta in zori sa te vada , sa te auda, sa iti zambeasca....asa asteapta si Cel care ne-a creat si ne-a dat duh de viata !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu