Versetul zilei

14 iunie 2012

Foloseste-ti genunchii !

Toate lucrurile din viata noastra sunt ingaduite cu stirea lui Dumnezeu !
Nu exista incercare prin care sa fi trecut, fara ca Domnul sa nu fi luat la cunostinta de ea, nu exista stramtorare in viata mea de care Domnul sa nu fi stiut si nu exista lacrima fara pe care Domnul sa nu fi vazut-o.
Asa  cum la fel nu a existat binecuvantare si nu a existat zambet pe care Domnul sa nu mi-l fi daruit.
Dar, de multe ori mi-am pus intrebarea in incercari, de ce Domnul  ingaduie?
...si am aflat...ca numai  incercarile m-au facut sa imi pun increderea si mai mult in El.
Nu pot nega ca nu am avut parte de lacrimi....dar si acestea au fost transformate in bucurii daca am stat langa EL.
Am fost in stramtorare de nenumarate ori, la fel si atunci m-am intrebat: "de ce Doamne?" 
...dar si atunci raspunsul nu a intarziat sa apara...in stramtorarile mele am invatat sa perseverez.
Perseverenta in rugaciune!
Rugaciunea este bogatie in saracie, refugiu in necaz, putere in slabiciune, lumina in intuneric !!!!

Ai nevoie de iertare-foloseste-ti genunchii!
Ai nevoie de biruinta-foloseste-ti genunchii!
Ai nevoie de pace-foloseste-ti genunchii!
Ai nevoie de raspuns la intrebari-foloseste-ti genunchii!
Ai nevoie de binecuvantare-foloseste-ti genunchii!

Nu exista rugaciune facuta cu credinta pe care Domnul sa nu o asculte !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu