Versetul zilei

20 martie 2012

Glas de copil !

   Tare mult imi doresc sa pot sta de vorba mult, mai mult cu baietelul meu cel mic.Din pacate timpul meu este foarte limitat si programat ,fiind singura trebuie sa ajung sa le fac pe toate,dar ori de cate ori ajung acasa de la servici avem o mica discutie si povestim fiecare ce am facut in timpul zilei.
Astazi  discutand cu el,printre altele m-a intrebat cum am hotarat sa ma intorc la Dumnezeu si ce m-a determinat sa fac aceasta alegere.
Avand in vedere ca nu este prima discutie de acest gen ,chiar daca are doar 9 ani,ma bucur ca pot avea cu el discutii foarte multe,diversificate,dar in acelasi timp si  foarte mature,mai ales despre aceasta tema "DUMNEZEU" 
Explicandu-i  ce m-a determinat si care a fost momentul hotarator pentru mine....printre multele" intrebari de baraj ",daca pot sa le zic asa,pe care mi le-a pus...una dintre intrebari a fost:
"Cum pot sti eu in ce domeniu sunt bun si unde ma poate folosi Dumnezeu ca sa-i pot fi de folos"?
   Vreau sa va spun ca am fost  foarte mirata de aceasta intrebare si mai mult de aceasta preocupare a  lui.
 Dupa raspunsul pe care i l-am dat si explicandu-i ce ar trebui sa faca ca sa cunoasca acest lucru....s-a asternut tacerea...
...dar in mintea mea a ramas o intrebare :
"daca pe un copil de 9 ani il preocupa acest lucru,cu cat m-ai  mult ar trebui sa ne ocupe pe noi adultii aceasta intrebare...?"

 La ce sunt bun eu ,Doamne?
Unde  si in ce domeniu m-ai putea folosi in lucrarea Ta ?
Oare ne preocupa pe noi aceasta intrebare...?
 Daca inca nu ti-ai gasit menirea,roaga-l pe Dumnezeu sa iti descopere.Sunt atatea locuri unde este nevoie de tine si chiar poti fi de folos.
Foloseste-ti talantul pe care l-ai primit si nu il ingropa in pamant,pentru ca la venirea Stapanului va trebui sa dai socoteala !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu