Versetul zilei

16 februarie 2012

Darul cel mai minunat !

  Initial cand am pus aceasta imagine ,mi-a venit in minte ca subiect"darul cel mai de pret"!
Gandindu-ma,care este pentru mine darul cel mai de pret...mi-am dat seama ca am parte de foarte multe daruri din partea CELUI care detine toate darurile in Mana SA.
VIATA,este darul cel mai pretios!
Faptul ca am primit viata ca sa traiesc si sa ma bucur pe acest pamant...este un dar minunat.
SANATATEA,este un dar de care ma bucur !
Atunci cand mi-a dat viata,s-a gandit sa imi dea si sanatate,caci nu este lucru mai minunat,decat sa te poti bucura sanatos de viata care ti-a dat-o.
SOTUL, a fost cel mai minunat dar pe care l-am putut avea !
Atunci cand mi-a dat viata si sanatate,mi-a daruit si un sot minunat cu care sa ma bucur de aceste daruri minunate.Ce poate fi mai frumos ,sa poti sa  traiesti pe acest pamant,sanatos si sa impartasesti dragostea cu  persoana iubita....Da,acest lucru este minunat !
Si in ciuda scurte-i bucurii pe care am avut-o alaturi,chiar daca nu a fost pana la capat,Dumnezeu a avut grija sa imi daruiasca  alte daruri minunate ,ca acest gol  din suflet sa poata fi inlocuit la momentul potrivit.
COPIII,darul cel mai minunat si pretios! 
Ceea ce face ca viata pe care am primit-o sa fie implinita ,sunt aceste daruri.
....si cred ca nu mi-ar ajunge spatiul sa pot spune  despre darurile pe care  mi le ofera  in bunatatea LUI in fiecare zi.
Si totusi...
DARUL CEL MAI MINUNAT ESTE JERTFA DE LA GOLGOTHA !
Aceasta jertfa a spalat pacatul meu si continua sa faca oridecate ori gresesc.
Nu-mi ramane decat sa ii multumesc pentru fiecare DAR primit din mana SA. 

Daca si tu ai parte de aceste daruri,nu ezita sa ii multumesti,pentru ca merita !
Poate ca acum ti se pare normal sa le ai.....dar vei sti sa apreciezi corect fiecare dar primit...abia atunci cand nu il vei mai avea,si atunci vei intelege ca acest DAR nu este  decat  un HAR din partea lui Dumnezeu !
O seara minunata !

4 comentarii:

  1. O seara minunata sa aveti si multa pace si bucurie !

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, Tabita. Cred ca nu se poate sa nu recunoastem ca toate acestea sunt daruri primite de la Dumnezeu, cel putin atunci cand ramanem fara ele. Atunci chear daca suntem dispusi sa facem orice si sa platim oricat pentru a beneficia din nou de ele, ne dam seama ca prin ceea ce suntem si avem, nu le putem obtine. Pentru ca ele sunt daruri primite prin har de la Dumnezeu. Domnul sa te ocroteasca si sa ingrijasca de toate nevoile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ai dreptate...si numai cei care pierd ceva stiu ce inseamna acest lucru ...si cu siguranta stiu sa si aprecieze mai mult.Sa ai o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere