Versetul zilei

16 ianuarie 2012

Undeva ...Cineva te iubeste !

   La bordul unui vas de croaziera care urma sa strabata lumea,s-au intalnit doi barbati.Cel mai in varsta  il intrebase pe cel  mai tanar:
-Esti asa tanar...ce te-a determinat sa pleci de acasa si sa strabati lumea?
-Cine eu...? Plec in lume de gura mamei.
-Ai o mama rea? e betiva..nu te ingrijeste?
-Oh nu....nu face nimic din astea..dar e foarte religioasa.
-Pai si asta este un motiv sa pleci?
-Da...pentru ca nu mai suport.Pentru orice fapta rea m-a mustra si tot timpul imi vorbeste de Dumnezeu...
 De-aceea am plecat sa imi fac un rost in lumea mare. 
Batranul puse capul in pamant si inchise ochii.Dupa putin timp l-a intrebat pe tanar:
-Spune-mi tinere,crezi ca in lumea mare ai sa poti scapa de mama ta?
-Cu siguranta...deja am si scapat !
-Poate ca ai scapat de ea....dar de rugaciunile ei...crezi ca vei scapa?
.............
-Si dumneavoastra sunteti credincios...??????
-DA,raspunse batranul !
-Iarasi am nimerit-o rau.....

  Indiferent unde esti si indiferent cat de mult te deranjeaza sfaturile parintilor tai,nu uita...RUGACIUNEA mamei  si a tatalui tau,te vor insoti in permanenta.Dumnezeu are grija sa se faca cunoscut  prin orice mijloace.Daca  din intamplare ai nimerit aici pe blog si ai citit aceste randuri,este pentru ca "Undeva ,Cineva acolo sus te iubeste",si toate acestea nu sunt decat un raspuns la rugaciunile mamei tale !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu