Versetul zilei

9 ianuarie 2012

Un nou cutremur la Timisoara.

   Si daca tot am vorbit de cutremure,iata ca un nou cutremur in urma cu ceva timp,a zguduit zona Banatului.

Cutremur în judeţul Timiş, de 3,6 grade pe Richter! Seismologii spun că epicentrul a fost în apropierea localităţii Topolovăţul Mare. De teamă, oamenii din zonă au ieşit din case.Seismologii spun că este vorba despre un cutremur de suprafaţă.
Mai multe echipaje ale Poliţiei şi Ambulanţei s-au deplasat în zonă pentru a căuta şi a da ajutor eventualelor victime. Până la această oră nu există date cu privire la eventuale persoane rănite.
Acesta este cel de-al doilea cutremur înregistrat în ultima perioadă în judeţul Timiş. Sâmbătă dimineaţa, un seism cu intensitatea de 3,1 grade a fost resimţit inclusiv la Timişoara.

    sursa:http://www.realitatea.net/

2 comentarii:

  1. faceti va site separat si cantati

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi minunata,(anonim).
    Nu prea am inteles idee cu site-ul separat...si imi cer scuze.Fiind un blog personal mi-am permis sa pun si cantarile pe care eu le cant...si nu cred ca este o problema

    RăspundețiȘtergere