Versetul zilei

11 ianuarie 2012

   De cele mai multe ori omul are tendinta de a invinovati pe altcineva pentru tot esecul lui. Citind  primele carti ale Genezei mi-am dat seama ca inca de atunci  a existat aceasta tendinta.

 Omul a răspuns: „Femeia pe care mi-ai dat-o ca să fie lângă mine, ea mi-a dat din pom şi am mâncat.”
Şi Domnul Dumnezeu a zis femeii: „Ce ai făcut?” Femeia a răspuns: „Şarpele m-a amăgit şi am mâncat din pom.” Geneza 3:12-13
  La baza fiecarui pacat sta mandria!
Adam a fost atat de mandru incat nu a vrut sa isi asume vina.Eva...a fost la fel.Mandria i-a impiedecat sa isi asume vina.
 De-atatea ori si noi  ne gasim in aceeasi ipostaza.Ne este greu sa recunoastem:"Da Doamne,am pacatuit".
 De fiecare data gasim pe altcineva vinovat pentru esecul nostru spiritual.Dam vina pe sot,pe sotie,pe business,dam vina pe parinti ...ba suntem in stare sa dam vina chiar si pe Dumnezeu,dar niciodata NU recunoastem ca noi suntem singurii vinovati pentru tot pacatul nostru.
  Indiferent cat suntem de mandri si nu vrem sa ne asumam aceasta vina si oricat incercam sa invinovatim pe altii,situatia nu se va rezolva.Pacatul nu va fi iertat atata timp cat nu il recunoastem si cat nu ne asumam intreaga vina.
  Invata sa-ti recunoasti esecurile din viata ta indiferent de consecinte !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu