Versetul zilei

1 noiembrie 2011

STI TU CINE ESTE ISUS ?



   Stim cu adevarat cine este ISUS....?

  • "Domnul este milostiv  si drept,si Dumnezeul nostru e plin de indurare"  Psalmii 116:5
  • "Iata,Dumnezeu este izbavirea  mea,voi fi plin de incredere si nu ma voi teme de nimic: caci Domnul Dumnezeu este taria mea si pricina laudelor mele,si EL -a mantuit" Isaia 12:2
  • "Iata ,Dumnezeul aceasta este Dumnezeul nostru in veci: El va fi calauza noastra pana la moarte" Psalmii 48:14
  • "Domnul este taria mea si pricina laudelor mele: El  m-a mantuit" Psalmii 118: 14
  • "Pe Dumnezeu se intemeiaza ajutorul si slava mea; in Dumnezeu este stanca puterii mele,locul meu de adapost"  Psalmii 62:7
  • "Domnul este Pastorul meu " Psalmii 23:1/a
  • "Domnul care este bun sa ierte pe toti" 2 Cronici 30: 18/b
  • " Dumnezeu nu este un om ca să mintă, nici un fiu al omului, ca să-I pară rău. Ce a spus, oare nu va face? Ce a făgăduit, oare nu va împlini?"  Numeri 23:19
  • "Căci Domnul Dumnezeul tău este un foc mistuitor, un Dumnezeu gelos" Deuteronom 4:24
  • "Căci Domnul Dumnezeul vostru este Dumnezeul dumnezeilor, Domnul domnilor, Dumnezeul cel mare, puternic şi înfricoşat, care nu caută la faţa oamenilor şi nu primeşte daruri " Deuteronom 10:17
Cred ca noi nu ne dam seama cine este Dumnezeu....? 
Care ar avea curajul sa se puna cu El...?
.....si totusi omul este atat de nebun incat incearca sa isi masoare puterea cu El.....
Atat de nebun...sa stii ca este un Dumnezeu care nu va ierta pacatul si faradelegea....si totusi...continuam sa pacatuim...atat de nebun incat sa incerce sa il imite si sa isi  faureasca singur  planuri  in care nu sunt incluse DUMNEZEU.

  •  ".....Domnul Dumnezeu este un Dumnezeu plin de îndurare şi milostiv, încet la mânie, plin de bunătate şi credincioşie,are Îşi ţine dragostea până în mii de neamuri de oameni, iartă fărădelegea, răzvrătirea şi păcatul, dar nu socoteşte pe cel vinovat drept nevinovat, şi pedepseşte fărădelegea părinţilor în copii şi în copiii copiilor lor până la al treilea şi al patrulea neam!” Exodul 34: 6-7
  • "...căci este un Dumnezeu sfânt, un Dumnezeu gelos; El nu vă va ierta fărădelegile şi păcatele" Iosua 24: 19

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu