Versetul zilei

28 noiembrie 2011

Multumesc !

    Care dintre noi....sau mai bine cati....ii multumesc lui Dumnezeu atunci cand li se intampla ceva rau?
De cate ori am venit si am cazut pe genunchi in fata Creatorului nostru si am multumit ca ne-a dat un accident sau o boala...sau orice altceva care ne-a marcat viata intr-un fel.
Pare bizar...asa-i......si totusi....conform celor scrise in BIBLIE... trebuie sa facem acest lucru.
 "Mulţumiţi totdeauna lui Dumnezeu Tatăl, pentru toate lucrurile, în Numele Domnului nostru Isus Hristos"Efeseni 5:20
   Cu cateva saptamani in urma ,pe pagina de facebbok a blogului.....cineva mi-a postat un filmulet care pe moment atunci cand l-am deschis....m-a iritat putin si nu intelegeam de ce mi-a postat asa ceva.In  acest filmulet...arata o femeie care circula noaptea cu masina si in urma unei defectiuni la masina,a ramas cu ea in toiul noptii pe sosea.La scurt timp i-a aparut in fata masini un individ ciudat....murdar,pletos,cu o barba mare....si o figura de speriat....doar uitandu-ma la filmulet am tresarit ...si va marturisesc ca nici in ruptul capului ,nu as fi vrut sa fiu in locul ei....singura,in toiul noptii cu masina defecta si atacata de un om ciudat.
  Acel individ a inceput in disperare sa bata in geam....sa strige la femeie....sa  loveasca in portiera masinii....facand tot felul de gesturi ciudate si violente...parca nu era de ajuns ca era  urat foc...de te speriai...mai era si mut pe deasupra.Bineinteles au urmat clipe de cosmar pentru femeie...tipete si strigate de disperare dupa ajutor...in final ...acel om ,a luat o piatra si aruncat-o in geamul masinii,dupa care a bagat mana si a deschis usa.
Femeia disperata a inceput sa se lupte si sa se apere cu ultimele puteri....dar fara mila a apucat-o de mana si a tarat-o afara din masina  cativa metri buni...prin noroiul care era pe jos.Toata scena nu te ducea  cu gandul la altceva...decat  ca  ii vroia raul.
   La  cativa metri de masina  jos s-a oprit epuizat cu femeia langa el....La cateva secunde o bubuitura rasuna in intuneric.Un utilaj  care avea o presa...a  cazut peste masina si in cateva secunde a facut-o una cu pamantul.
   Cu lacrimi in ochi,l-a privit pe acel  om pletos si  murdar ,pe care nu dadeai doi bani si...l-a luat in brate multumindu-i ca :
I-A SALVAT VIATA.

   Sunt momente in care Dumnezeu ne  trece prin diferite incercari si poate suntem necajiti de ceea ce ni s-a intamplat....
Dar ne-am  gandit vreo clipa...ca acel rau (cu ghilimelele de rigoare) s-ar putea sa fie spre binele nostru?????
   Poate acel moment....ne-a salvat de fapt viata!!!!
  "Mulţumiţi totdeauna lui Dumnezeu Tatăl, pentru toate lucrurile, în Numele Domnului nostru Isus Hristos"Efeseni 5:20
  Eu una....am invatat ca trebuie sa ii multumesc Domnului pentru fiecare lucru....indiferent  ca acel lucru pe moment ne-a provocat durerea.Stiu ca viata noastra si tot ce ne-a incredintat Dumnezeu este in MANA ATOTPUTERNICULUI  TATA...si  mai stiu....ca, daca ma incred in EL,toate lucrurile,toate lucrurile lucreaza spre binele celor ce se incred in EL .

  Va doresc o dupa-amiaza placuta si nu uitati....
       "multumiti pentru toate lucrurile"   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu