Versetul zilei

6 noiembrie 2011

Esti ingrijorat ?

   Sunt momente in viata in care TREBUIE sa luam anumite decizi. Spun asta  pentru ca vad tot mai mult  tineri si nu numai tineri,ci toti care  poate isi doresc o familie ,dar  nu au curajul sa o faca,din diferite motive.
  M-am intalnit zilele acestea cu o veche cunostinta pe care nu am mai vazut-o de foarte multi ani.Printre alte multe amintiri depanate,am intrebat-o daca s-a casatorit.Mi-a raspuns ca "NU".
- Nu am curajul sa o fac !
   Uimitor....sa nu ai curajul sa fii fericit !!!
Stiu ca foarte multi inainte de a face pasul se gandesc la o multime de lucruri,stiti vorba aceea "despica firul in patru". Nu e rau sa fi precaut...dar,daca il despici prea tare ,ramai doar cu suvite subtiri sau poate deloc  !   Cineva mi-a spus odata:"pai ce asta e vreme de casatorit"...abia ma intretin pe mine. Mai aud ,"nu am curajul sa o fac,daca nu este ceea ce vreau".....sau"daca nu ma va face fericita?"...sau "daca ma inseala ?"....si cred ca acest cuvant "DACA" il putem auzi  la nesfarsit.
Dar eu vin si spun....."DACA NU VEI INTRA IN APA ,N-AI SA STII NICIODATA SA INOTI"
  Cred ca m-am exprimat bine...nu-i asa?
  Cum ai sa inveti sa inoti ,daca ti-e frica de apa.....?...si asta va spun din propria experienta...Toata viata mi-a fost teama de apa...drept e,ca nici nu am invatat sa inot....desi sunt o fire curajoasa...abia ...acum tarziu,cand am realizat acest lucru...m-am aruncat in apa...si am invatat....Nu este ceea ce imi doresc,dar cat sa nu ma inec, stiu....
  Asa este si cu casnicia....Daca nu alungi teama si nu  iti faci curaj...atunci niciodata nu ai sa faci acest lucru,si niciodata nu ai sa stii cum e sa fi fericit.
Da am zis bine...fericit !
Stiu ca sunt multi care nu mai cred in acest lucru...dar eu  inca cred .
  Casnicia este un lucru minunat,atunci cand amandoi sunt pe aceeasi lungime de unda si nimic nu poate fi mai frumos decat o viata in doi.
Cineva ma intreba zilele trecuta..."ESTE CU ADEVARAT CINEVA FERICIT"?
    Eu zic ca da.....!!!

Nu inseamna ca nu intampini probleme in viata,dar important este cum stii sa treci peste aceste probleme.De  multe ori chiar si problemele si incercarile care trec,te apropie si mai mult de partener.
  Ingrijorat...?
  Ingrijorata...?
   Nu ai nici un motiv.Incredinteaza teama si ingrijorarea ta in Mana lui Dumnezeu si El iti va purta de grija.Nu o spun eu ci spune Scriptura:"Si aruncati asupra Lui toate ingrijorarile voastre,caci El Insusi ingrijeste de voi" 1Petru 5:7
   Va doresc o duminica binecuvantata,si nu uita...
....daca ti-e teama de apa,pentru inceput ia o vesta de salvare...dar arunca-te in larg  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu