Versetul zilei

23 noiembrie 2011

Ce carte de vizita avem?


   Daca privim atent copacii toamna tarziu...chiar iarna,observam ca in multi dintre ei...ici ,colo....razlet mai  vezi cate o  frunza.Chiar daca a trecut un anotimp capricios peste ele,poate a fost furtuna  cu vant puternic,apoi a venit iarna si a inceput viscolul ...cu toate acestea s-au incapatanat sa cada la pamant. Si...stai uimit si le privesti...si te intrebi cum e posibil?

      ...si totusi..este !!!!
  La fel se intampla  si in viata noastra.Cu toate ca uitarea  este o lege a firii umane,totusi...exista clipe si momente,oameni si fapte care nu se pot uita foarte usor.. chiar NICIODATA.
  Sunt oameni care prin comportamentul lor  isi lasa amprenta in viata ta.Sunt oameni care iti marcheaza viata,dar bineinteles ca e foarte important care este influenta lor in viata ta si care este influenta ta in viata lor.
  Poti marca viata cuiva pozitiv sau negativ.
  Poti lasa o amprenta fie prin sentimentul de dragoste si respect pe care  il porti pentru aceasta persoana,fie prin ura,ipocrizia sau alte  sentimente negative,care de multe ori ne acapareaza sufletul.

  Astazi  stateam de vorba cu cineva..si prin multele discutii pe care le-am purtat,mi-a spus ca "i-am marcat viata......"
  Nu stiu daca trebuie sa ma bucur sau sa fiu trista.Spun asta pentru ca  depinde ce fel de amprenta am lasat in urma mea.
Bineinteles ,mi-as  dori  sa las in urma mea "a good visit cards".
  De-aceea  este bine sa avem grija ce lasam in urma noastra,pentru ca de multe ori  prin tot ceea ce spunem,ce facem, cum gandim, putem marca viata celor de langa noi,si asta fara sa ne dam seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu