Versetul zilei

12 octombrie 2011

Purtam doar numele.....

    Ieri am urmarit o emisiune pe un canal crestin....mi-a ramas o fraza  in minte:

Diferenta dintre "crestini cu numele" si  "crestinii care sunt dedicati  in intregime  lui DUMNEZEU'' !!!
   Dupa revolutie...chiar a venit  moda sa spui ca esti crestin.Toata lumea se declara crestina !
Toti cred in Dumnezeu,toti spun ca il iubesc pe Dumnezeu...dar prea putini implinesc poruncile lui Dumnezeu,vrem un dumnezeu al secolului nostru....un dumnezeu  care sa ne inteleaga si sa se adapteze regulilor noastre....si nu noi...regulilor LUI.
   Astazi avem mii  de biserici pline cu  membri "crestini cu numele"...dar putini sunt crestini dedicati.
   Faptul ca mergem  la biserica,nu ne garanteaza ca suntem Copiii lui Dumnezeu .
    "....stiu faptele tale:ca iti merge numele ca traiesti,dar esti mort.Vegheaza si intareste ce ramane, care esti pe moarte....."    Apocalipsa 3: 1-2
   Din totdeauna, chiar si  in Vechiul Testament, si in Noul Testament s-au dus lupte spirituale  printre Copiii lui Dumnezeu,de ce am fi noi scutiti....????
   Astazi...parca am ajuns sa ne consolam ca.....traim vremuri grele si parca, cumva ne cautam o scuza pentru tot ceea ce facem..."poate intelege Dumnezeu cumva , ca suntem supusi greselilor...si mai spunem din cand in cand...Dumnezeu cu mila...."
    Dumnezeu este acelasi ieri ,azi si in veci, si Legile Sale nu se schimba in functie de vremuri ,de anotimp sau mai stiu  eu dupa ce reguli de ale noastre.
Daca citim Biblia si ne punem in lumina adevarului,fiecare dintre noi  ne  putem  face o evaluare.
   Bine ar fi daca am fi crestini,nu doar cu numele ...ci sa avem si viata in noi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu