Versetul zilei

22 iulie 2011

La multi ani,TATA !


   Intotdeauna m-am simtit o copila....chiar si acum cand sunt eu in postura de a fi parinte. Am stat de multe ori si  m-am intrebat de ce....? Chiar am intrebat pe cineva...de ce traiesc cu aceasta senzatie....?
   Cred ca raspunsul pe care l-am primit  este unul  dintre motive:
Atata timp cat iti traiesc parintii ,ESTI O COPILA" !


    Da... atata  timp cat imi traiesc parintii .....ma simt in siguranta.Stiu ca oricand si indiferent de situatie ....ma pot baza pe ei. Astazi mai mult ca oricand imi amintesc de ei,si mai ales imi amintesc de TATAL MEU.
   Imi amintesc cu placere de fiecare clipa petrecuta cu el,imi amintesc de momentele in cand ma dezmierda...dar imi amintesc si de momentele in care ma certa.Dar care parinte nu isi iubeste copilul...?
"Cine cruta nuiaua,uraste pe fiul sau,dar cine il iubeste,il pedepseste indata" Prov. 13:24
  Astazi m-am bucurat ca este inca in viata ,m-am bucurat ca este sanatos,poate tot asa de sanatos ca la 40-50 de ani.Este o bucurie sa stii ca implinesti 77 de ani...si Dumnezeu te iubeste mult....si asta iti dai seama prin modul in care iti poarta de grija.
"Frica de Domnul lungeste zilele" Prov. 10:27
  Astazi este ziua lui de nastere !!!
  M-am trezit de dimineata sa ii pot ura  cele mai frumoase ganduri si alaturi de aceastea  toata  dragostea mea.O dragoste ce i-o port mereu in suflet acum....si toata viata mea.Vreau sa ii multumesc pentru toate ...dar in mod special sa ii multumesc pentru ca  nu a incetat niciodata sa ma iubeasca... a facut-o si o face in continuare ...cum numai el stie.

Mereu sa ai cu tine bucurie!
Sa infloresti cum mugurii sub soare!
Spre fericire drumul tau sa fie
Lipsit de lacrimi si de zile-amare!



                           "LA MULTI TATA"


 

2 comentarii:

  1. Ma alatur tie si ii urez LA MULTI ANI TATALUI TAU!
    Al meu a plecat spre alte zari si asteapta marea intalnire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena draga...iti multumesc mult pentru urari.
    Cu totii asteptam marea intalnire cu cei dragi !!!!

    RăspundețiȘtergere