Versetul zilei

14 mai 2011

Suspinând după iertare


Din clipa-n care Ţi-am greşit
Şi până Ţi-am cerut iertare,
Părea că timpul s-a oprit
Sau că aleargă mult prea tare...

Părea că Cerul s-a-nnorat,
Şi ploi de lacrimi stau să cadă...
Părea că Tu Te-ai depărtat...
Şi m-am chircit plângând grămadă.

Cu sufletul înrourat,
Am suspinat după iertare...
Şi stând aşa, îngenunchiat
Eu mă rugam cu-aşa ardoare.

Nu-nţelegeam cum s-a-ntâmplat,
Îmi regretam toată greşeala...
Tot mirul strâns l-am picurat
Precum Maria din Magdala.

Zăceam cu faţa la pământ,
Dorind a Ta Îmbrăţişare,
Doream să pot din nou să cânt
Despre Iubire şi Iertare...

Tu m-ai atins şi-am tresărit,
Şi aşteptam iertarea Ta...
Tu m-ai privit şi mi-ai şoptit:
,,Nu poţi greşi cât pot ierta!”

2 comentarii:

  1. Dupa aceasta superba poezie ma gandesc ori sa ma apuc sa scriu versuri ori sa ma las de ele...Hm...Sunt in dubiu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca prima varianta este recomandata :)

    RăspundețiȘtergere