Versetul zilei

14 mai 2011

Invatam in fiecare zi...!

    Astazi... o zi superba...cu mult soare..si mult...relax...
    Dupa o iarna asa lunga,astazi prima oara am  incercat sa fructific la maxim aceasta zi,profitand la maxim de soarele  de dupa amiaza...incercand sa ma feresc de radiatiile solare  de la ora pranzului.Asa ca mi-am luat copilasul si am iesit sa ne bucuram de o dupa amiaza impreuna.
   Intamplarea a facut sa reintalnesc o cunostinta din copilarie,si pe care nu am vazut de cel putin 25 de ani.. Dar si aici..si de fapt ca intotdeauna, Dumnezeu a ingaduit ca sa pot fi incurajata ,chiar in momentele in care deznadejdea isi pune amprenta incet in viata mea.Asa cum si eu am fost incercata prin decesul sotului,tot asa.. am vazut ca si altii sunt la fel de incercati .M-am bucurat sa il revad...dar si mai mult m-a bucurat si m-a miscat zambetul de pe fata sa .Avea o fata linistita,avea ceva aparte...o liniste care rar o poti intalni,o liniste pe care numai DUMNEZEU o poate da. Desi ... aceea persoana trece prin aceeasi situatie ca si mine...mi-a marturisit ca incercarea prin care Dumnezeu l-a trecut ,prin pierderea sotiei...l-a apropiat foarte mult de Dumnezeu ,si a mai spus un lucru  care mie mi-a dat de gandit;
 "Daca ar fi sa trebuiasca sa aleg inca odata drumul acesta ...as accepta cu mare drag acelasi lucru,pentru caci ,stiu ca prin aceasta ii pot da toata gloria lui Dumnezeu!"
    Asta DA credinta.....chiar si in incercare  sa alegi sa il slujesti pe Dumnezeu ,si sa il slujesti ..nu oricum..ci cu toata inima !!!
   Pentru moment...m-am simtit umpic rusinata....poate umpic mai slaba decat el... eu am inceput sa am momente in care ma paraseste optimismul...desi toti in jurul meu imi spun ca sunt foarte tare...sunt momente cand pierd din aceasta tarie...dar...cred ca astazi  marturia acestui om ,m-a incurajat foarte mult.

   Stiu ca Dumnezeu este acelasi,acelasi de acum doi ani...acelasi, INTOTDEAUNA...de ce sa imi fie frica ????
    DA...asta inseamna sa fi optimism...chiar daca esti trist...TOTUSI ZAMBESTE...CINEVA SUS IN CER TE      IUBESTE !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu