Versetul zilei

21 martie 2011

O zi binecuvântată !!!!!

Te chem din toată inima mea: ascultă-mă, Doamne, ca să păzesc orânduirile Tale.  
 Ps 119:145
O iau înaintea zorilor şi strig; nădăjduiesc în făgăduinţele Tale.   
 Ps. 119:147


      Ne stă în fată o nouă săptămână plină de surprize,plină de provocări,plină de încercări,plină de ispite....şi cine ştie ce ne mai aşteaptă...  
     Îmi doresc ca fiecare din noi să  încredinţăm această săptămână în mâna Domnului,să ne lăsăm purtaţi  şi conduşi de Mâna Lui.Fiecare problemă pe care o avem, să o facem cunoscută înaintea Domnului pentru că El deja are rezolvarea la ea.
     Pentru El nimic nu este prea greu,nimic nu este imposibil...la EL TOTUL este cu putinţă...Ştiu că Tu poţi totul şi că nimic nu poate sta împotriva gândurilor Tale.” Iov 42:2....de-aceea ajută-mă Doamne să pot zice şi eu,"POT TOTUL ÎN HRISTOS "


   O săptamână binecuvântată de Domnul !!!!! 




                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu