Versetul zilei

25 martie 2011

Domnul calauza noastra

Moise i-a zis: „Dacă nu mergi Tu însuţi cu noi, nu ne lăsa să plecăm de aici. Exod  33:15


    In fiecare zi alegem facem ceva, sa mergem undeva...si fiecare pas pe care il facem ne conduce spre  o destinatie anume.Dar tot atat de bine stim, ca nu intotdeauna lucrurile au  iesit  asa cum am fi vrut noi si de cele mai multe ori destinatia aleasa de noi nu este totdeauna pe placul Domnului.
    De-atatea ori ratacim in caile noastre si ne alegem singuri calea fara a-l consulta pe  Domnul.Stim de altfel ca fiecare lucru ,fiecare drum ,fiecare actiune conduce la CEVA...duce  UNDEVA si  de-aceea este bine sa avem calauzirea Domnului...si tot la fel de bine stim ca TREBUIE sa asteptam si raspunsul de la EL.Te confrunti cu o problema, degeaba o aduci inaintea Domnului zile saptamani,luni si poate chiar ani...daca nu ai rabdare sa astepti si raspunsul.     
    Noi ,si o spun in dreptul meu...de-atatea ori am  adus problemele mele inaintea Domnului...dar nu intotdeauna am avut rabdare sa primesc si raspunsul,si atunci am hotarat eu ce este mai bine pentru mine.DECI....cu alte cuvinte mi-am luat eu rolul  lui Dumnezeu,si eu am fost aceea care am luat deciziile dupa bunul meu plac. Ei.....dar vreau sa va spun ca intotdeauna cand am "facut de capul meu"...daca pot sa zic asa....atunci lucrurile nu mi-au iesit bine,si la urma, tot eu am fost furioasa pe Dumnezeu  ...pentru ca lucrurile au iesit prost....stiam ca m-am rugat pentru ele....dar de fapt...am uitat ca eu nu am asteptat un raspuns.
    Cred ca aici cei mai multi picam acest test....Rabadarea si Neascultarea.
    Cred ca ar fi timpul sa asteptam si sa vedem ce vrea Domnul pentru noi si nicidecum ce vrem noi sau ce ne-ar fi bine noua.
    Cred ca ar trebui sa zicem si noi ca Moise :
„Dacă nu mergi Tu însuţi cu noi, nu ne lăsa să plecăm de aici"


    Doamne da-ne INTELEPCIUNE de a-ti cere calauzirea in tot ce facem ...si te rugam inca odata  da-ne RABDARE sa asteptam raspunsul de la tine...si totodata fa-ne ASCULTATORI  ca  tot ceea ce facem sa fie  dupa Voia Ta.


                   PACE  SI BINECUVANTARE

Un comentariu: