Versetul zilei

1 martie 2011

"EU VOI FI CU TINE"

Nimeni nu va putea să stea împotriva ta, cât vei trăi. Eu voi fi cu tine, cum am fost cu Moise; nu te voi lăsa, nici nu te voi părăsi.
Iosua 1:5
   Atatea promisiuni gasim in Sfanta Scriptura ..."EU VOI FI CU TINE".... si sunt nenumarate vesetele care au aceasta incurajare pentru noi.
   Poate de multe suntem prea linistiti stiind ca Domnul  este cu noi !!!
   Nu e rau...dar ca sa avem si aceasta certitudine ca EL este cu noi zilnic,  sunt cateva lucruri de care trebuie sa tinem cont.
  • ASCULTA-I VOCEA  LUI !!!
     Cred ca fiecare avem momente de incertitudine,momente in care suntem pusi in fata unei alegeri ,ba mai mult avem momente in care suntem indecisi .
  Acela este momentul cel mai important de a sta si a-i asculta vocea.Cu siguranta EL ne va vorbi,dar pentru acest lucru trebuie sa fim si dispusi de a merge pe mana lui Dumnezeu,de a accepta ceea ce El vrea pentru noi indiferent ca este sau nu pe placul nostru.
  • ASCULTA  SI CREDE PROMISIUNEA LUI DUMNEZEU !!!
Vom trece cu toti prin lipsuri ,prin nevoi poate ni se vor inchide multe usi...dar  sa nu uitam promisiunile LUI..."cu nici un chip n-am sa te las..."
  • ASCULTA-I PERSPECTIVA LUI DUMNEZEU !
Dumnezeu va deschide cerul  pentru copii SAI si-i va umple de binecuvantari.

EL a promis ca va reveni sa ii ia pe ai SAI.
De-aceea dragul meu ...increde-te in EL si in promisiunile SALE !
O zi binecuvantata de Domnul !!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu