Versetul zilei

20 octombrie 2010

NĂDEJDEA....!

"Iată ce mai gândesc în inima mea, şi iată ce mă face să mai trag nădejde:
Bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt,
ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare! "                      
  Plangerile lui Ieremia 3:21-23
    Cred ca mai mare incurajare decat in acest verset nu avem...si este suficient in a-l citi in fiecare dimineata.Este unul din versetele care ne da o motivatie in a merge mai departe pe drumul pe care am plecat.
NADEJDEA......un cuvant atat de frumos,cuvantul care ne inspira speranta...si ce este mai frumos decat sa ai o nadejde.....dar o nadejde  reala,pentru ca este promisa de  Sfanta Scriptura.Deseori,in viata pe care o traim  zi de zi, nu reusim ca intotdeauna, si in totalitate sa fim  pe placul Domnului.
    Sincer...v-ati gandit la ce favor minunat ne-a facut Dumnezeu  prin Fiul Sau.SA NE IUBEASCA asa cum suntem...in ciuda defectelor,in ciuda greselilor noastre,in ciuda  ambitiilor noastre si la urma ,urmei...in ciuda prostiei noastre,si-aici imi permit sa o spun in dreptul meu fara a jicni cumva pe cineva.
    Si totusi........suntem iubiti.In fiecare dimineata isi innoieste Bunatatea si Indurarea Sa fata de noi.Ba mai mult ne ramane credincios ,chiar daca noi nu ii aratam aceeasi credinciosie.Intr-adevar este un mare HAR
  
     De-aceea Doamne ,te rog sa  imi  ierti starea mea de inconstienta ,sa ma faci  sa inteleg favorul de care am onoarea sa  beneficiez din partea Ta,si te rog sa ma ajuti, in continuare sa caut zi de zi perfectiunea.Poate nu voi reusi sa fiu in  fiecare zi la nivelul asteptarilor Tale,dar  Doamne, cred ca,doar prin Tine voi avea putere sa fiu ceea ce Tu doresti de la mine,doar prin Tine voi putea sa raman credincioasa la fel cum si Tu imi esti credincios,si iti multumesc pentru acest lucru!
                         
     O zi frumoasa sa aveti si binecuvantata de DOMNUL!
            Melodia zilei:
http://www.youtube.com/watch?v=ItDBpP8qVdQ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu