Versetul zilei

9 iulie 2012

O zi frumoasa !

  Dupa cateva zile de absenta pe blog....azi revin si vreau sa va urez o zi minunata!
Desi am avut timp suficient...totusi nu am reusit sa scriu cateva ganduri.Am folosit acest timp minunat in compania celor mai dragi fiinte(parintii mei) pe care ii respect si ii iubesc foarte mult.Desi imi sunt dragi ...totusi este o anumita distanta intre noi.....si aici ma refer la o distanta ce se masoara in  KM, de-aceea am vrut sa profit la maxim. Stiu ca va veni o zi in care nu voi mai putea sa ma bucur de prezenta lor, de sfaturile lor,de invataturile lor, si profit de orice moment pe care mi-l ofera Dumnezeu sa fiu cu ei, pentru ca intr-adevar aceste momente sunt minunate.
Momentele petrecute sunt minunate ...cat si parintii mei sunt minunati, si ma rog ca Dumnezeu sa ii tina in viata cat mai mult.

Cei care mai aveti parinti...pretuiti aceste momente petrecute cu ei, bucurati-va impreuna, respectati-i cat ii mai aveti, pentru ca Insasi Scriptura spune acest lucru.
Singura porunca care este insotita de o fagaduinta:
 "Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, cum ţi-a poruncit Domnul Dumnezeul tău, ca să ai zile multe şi să fii fericit în ţara pe care ţi-o dă Domnul Dumnezeul tău" 
Deuteronom 5:16

O zi binecuvantata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu