Versetul zilei

18 octombrie 2015

Caut un om...! Esti tu?

  Azi, la ora de rugaciune a fost amintit la un moment dat acest verset din Psalmii 14: ”Domnul Se uită de la înălţimea cerurilor peste fiii oamenilor, să vadă de este vreunul care să aibă pricepere şi care să caute pe Dumnezeu” 
Am vrut sa ma odihnesc azi dupa masa putin, dar am stat si am meditat la acest verset si mi-a ramas chiar, ca si o tema de casa pentru aceasta saptamana.
Inteleg din aceste cuvinte, si nu sunt singurele din Scriptura care arata cat de mult este preocupat Dumnezeu de noi, de persoana mea si a ta. Ieri ascultam un mesaj la RVE, si la inceputul mesajului pastorul se adresa asa:
”Vrei ca Dumnezeu sa te lase in pace?”
Stim sau cel putin eu vorbesc in dreptul meu, stiu ca peste tot unde sunt, unde merg, fie ca vreau, fie ca nu vreau, ochii Domnului sunt cu mine oriunde merg.Poate ca unii au momente in viata in care ar dori ca Dumnezeu sa nu fie atat de vigilent si sa observe fiecare amanunt, in ceea ce-i priveste. Si eu am avut multe momente dintr-acestea in care mi-as fi dorit ca Dumnezeu sa treaca putin mai repede in dreptul persoanei mele, sa nu ma purifice atat de mult, numai ca ....n-a facut-o. N-a facut-o cu mine si n-o va face nici cu tine. 
Ochii Lui sunt peste tot si peste toti!
In momentele de ”derapare spirituala”, Dumnezeu intervine, iar interventia Lui difera de la om la om si difera in primul rand, in functie de modul nostru de ascultare si capitulare in fata maretiei Sale. Unii cedam mai usor, altii ne incapatanam mult si aici Dumnezeu are mult de prelucrat. Dar tocmai aici este marea noastra problema....am vrea ca Dumnezeu sa nu ne atentioneze, am vrea ca sa ne lase in pace, insa sa nu fim lasati in pace in toate, ci doar in ceea ce priveste disciplinarea noastra. Sa ne dea tot ceea ce avem nevoie....cu”tona” daca se poate, insa sa nu ne traga la raspundere. De fapt aici este partea neplacuta pentru noi. Dar, pentru ca El ne iubeste atat de mult....nu ne va lasa in nebunia noastra. Stim din Scriptura ca El  este un Dumnezeu gelos si ne doreste cu gelozie pentru El.
Care sot sau sotie isi lasa partenerul pe mana altuia avand in vedere ca intre ei este o dragoste sincera si curata? Eu una n-as ingadui...si nu cred ca dumneata ai face-o.
De-aceea ochii Lui sunt indreptati spre noi, spre creatia mainilor Sale. Este preocupat de noi, de preocuparile noastre, de dorintele noastre, de nevoiele noastre, intr-un cuvant Il intereseaza tot ceea ce facem. Sufera cu mine impreuna atunci cand sufar si se bucura impreuna cu mine atunci cand ma bucur, pentru ca asa simte un Tata cu copiii Sai.
Dar iata cand in larga Lui preocupare pentru noi oamenii, El sta si priveste sa vada daca printre noi, daca prin multimea de probleme cu care ne confruntam zi de zi, daca prin multimea de oferte care ne acapareaza tot mai mult, EXISTA oare cineva care sa Il caute din toata inima?
Exista vreun om care sa aibe aceasta pricepere? Pentru ca trebuie sa fii intelept, intr-o vreme ca aceasta cand diavolul se lupta sa ne oferteze tot mai mult, totusi....sa avem intelepciunea sa il refuzam categoric si sa continuam cautarea noastra avida dupa Dumnezeu.
Dragul meu, imi pun intrebarea mie si ti-o adresez si tie:
”suntem noi oamenii in dreptul carora se opreste Dumnezeu si striga - 
L-AM GASIT?”
ESTE AICI UN OM CARE MA CAUTA DIN TOATA INIMA!
 Esti tu acela? Sunt eu acela?
Doamne ajuta-ma sa fiu eu!

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu